1.

سال چهاردهم، شماره دوم، شماره پیاپی (53)، شهریور 1403

صفحه 1-200

2.

ارائۀ چارچوب قابلیت‌های رایزنی بازرگانی خارجی

صفحه 1-26
محمدعلی شاه حسینی؛ محسن نظری؛ محمدحسین خروطی

3.

تأثیر همراستایی بین اینفلوئنسرها و مخاطبانشان بر قصد خرید با نقش میانجی رفتار شهروندی مشتری و رفتار مشارکت مشتری

صفحه 27-54
مجتبی فرخی؛ زینب امیری؛ پویا عمادی

4.

تبیین محرک‌های ارزش ادراک‌شدۀ مشتریان صنعت خرده‌فروشی: تحلیل مضمون و آنتروپی شانون

صفحه 55-82
آرمین دهقانیان؛ بهاره عابدین؛ ابوالحسن حسینی

5.

تحلیل کتاب‌شناختی و مصورسازی پژوهش‌های منتشر‌شده در‌زمینۀ بازاریابی کارآفرینانه در چهار دهۀ گذشته

صفحه 83-120
مهدی اشکانی؛ جهانگیر یدالهی فارسی

6.

مدل‌سازی و تحلیل سناریوی چالش‌های خلق رفتار هم‌آفرینی برند مشتری: تحلیلی بر راهبردهای مقابله

صفحه 121-148
محمود سلطانی؛ محمدتقی رضوان؛ اسماعیل مزروعی نصرآبادی

7.

شناسایی محرک‌های آنلاین و آفلاین ارزش ویژۀ برند مشتری‌محور در شرکت‌های مخابراتی کشور عراق

صفحه 149-170
اسامه العیدانی؛ طهمورث حسنقلی پور؛ منوچهر انصاری

8.

بررسی نحوۀ شکل‌گیری ارزش ویژۀ برند مبتنی بر نمادگرایی فرهنگی برند در صنعت مواد غذایی

صفحه 171-200
نیما شاه حسینی؛ بهاره اصانلو؛ سهیلا خدامی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب