1.

تحلیلی از هدف‌های استفاده‌کنندگان اینستاگرام با استفاده از مصاحبۀ نردبانی و تکنیک ACV

صفحه 1-20
زهره دهدشتی شاهرخ؛ مهدی بشیرپور؛ سیده نیلوفر موسوی

2.

تجربۀ‌ زیستۀ مشتریان نسل وای نسبت به «پدیدۀ نمایشگاه‌شدگی فروشگاه‌های اینترنتی»

صفحه 21-44
میلاد جوادی؛ کامبیز حیدرزاده؛ محمدعلی عبدالوند؛ محمدحسن بهزادی

3.

آزمون مدل عوامل وضعیتی مؤثر بر رفتار خرید ناگهانی مصرف‌کننده (مطالعۀ موردی: فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در کلانشهر تهران)

صفحه 45-78
یاسمین دانشور حمیدی؛ باقر عسگرنژاد نوری؛ محمد حسن زاده؛ قاسم زارعی؛ مریم مولا قلقاچی

4.

کاوش و تبیین خوشه‌ای نقشۀ سفر خرید تماشاگران سینما بر‌اساس نقاط تماس

صفحه 79-102
محمد علی سیاه سرانی کجوری

5.

ارائۀ مدلی برای شبیه‌سازی عوامل مؤثر بر وفاداری برند در صنعت خرده‌فروشی آنلاین با رویکرد پویایی سیستم

صفحه 103-126
فهیمه دوست حسینی؛ آمنه خدیور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب