1.

پژوهش‌های علوم شناختی و رفتاری، سال سیزدهم، شماره دوم، پیاپی (25)، پاییز و زمستان 1402


2.

مدل تعلل‌ورزی تحصیلی براساس خودناتوان‌سازی تحصیلی و کمال‌گرایی با نقش واسطه‌ای احساس شایستگی دانش‌آموزان

صفحه 1-20
فاطمه علی پور؛ ابوالفضل فرید؛ سیدقاسم مصلح

3.

ساخت مقیاس هوش اخلاقی نوجوانان 12 تا 19 سال استان اصفهان

صفحه 21-40
مریم ماهرالنقش؛ طیبه شریفی؛ احمد غضنفری

4.

رابطه ساختاری سبک‌های دلبستگی ناایمن با آسیب به خود: نقش میانجی تاب‌آوری و ذهنی سازی

صفحه 41-56
میلاد بزی؛ مسعود صادقی؛ عاطفه محمدی

5.

بررسی تأثیر اصلاح سوگیری شناختی نسبت به چهره‏های غمگین بر شاخص‌های افسردگی، امیدواری و جهت‌گیری زندگی

صفحه 57-74
علی پاکیزه؛ سپیده محمودزاده؛ سید نظیف الله حبیبی

6.

اثربخشی توان‏بخشی شناختی همراه با تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر بهبود سوگیری توجه و علائم وسواسی جبری در نوجوانان مبتلا به اختلال وسواسی – جبری

صفحه 75-96
مجتبی احمدی فارسانی؛ ایران داودی؛ مهناز مهرابی زاده هنرمند

7.

ساخت و هنجاریابی پرسشنامۀ تجربه‏ های هیجانی درمانگران در جلسه‏ های درمان (مطالعۀ موردی: درمانگران اصفهان)

صفحه 97-116
آناهید دلاور؛ فهیمه نامدارپور؛ مهدی تبریزی

8.

رابطه نظریه ذهن با حافظه فعال و حل مسئله در دانش آموزان: نقش میانجی هوش هیجانی

صفحه 117-136
الهه شیروی؛ شکوفه متقی؛ عذرا محمدپناه اردکان

9.

مقایسۀ اثربخشی رویکرد درمانی فراتشخیصی یکپارچۀ بارلو و درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر نشخوار فکری و عدم تحمل بلاتکلیفی در همسران قربانیان کرونا

صفحه 137-162
منصوره اسلامی؛ حسن خوش اخلاق؛ صدیقه رضایی دهنوی؛ محمد زارع نیستانک


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب