1.

بهینه‌سازی آموزش مجازی درس فیزیک با رویکرد شناختی ازمنظر خبرگان آموزشی

صفحه 1-32
محمد دلاور؛ فاطمه احمدی؛ فریده حمیدی

2.

الگوی رابطۀ خودتنظیمی با عملکرد تحصیلی دانشجویان: نقش میانجی‌گر التزام و سرزندگی تحصیلی

صفحه 33-54
زهره کرد؛ منیجه شهنی ییلاق؛ علیرضا حاجی یخچالی

3.

رویکرد آمیخته در شناسایی نقش‌های راهبران آموزشی و تأثیرشان بر بهبود فرایند یاددهی‌ـ‌یادگیری

صفحه 55-78
ناهید نادری بنی؛ حسین کرمی؛ منصوره قضاوی

4.

طراحی الگوی انگیزش درونی برای معلمان (مورد مطالعه: معلمان آموزش‌وپرورش شهر اصفهان)

صفحه 79-110
حمیده السادات حسینی؛ علی نصر اصفهانی؛ علی صفری

5.

تبیین نشانگرهای بهبودکیفیت ارزشیابی توانمندی‌های فراگیران در آموزش عالی فنی‌وحرفه‌ای با تأکید بر مهارت‌محوری و قابلیت اشتغال

صفحه 111-134
محبوبه محمدشفیع؛ محمدرضا نیستانی؛ ابراهیم میرشاه جعفری؛ ویدا تقوائی

6.

تأثیر بازی‌وارسازی بر عملکرد حل مسئله، انگیزه و درگیری در درس ریاضی دانش‌آموزان دختر چهارم ابتدایی منطقۀ شاهین‌شهر استان اصفهان

صفحه 135-156
اعظم اسفیجانی؛ نگین برات دستجردی؛ محدثه باطنی

7.

شناسایی و ارزیابی مؤلفه‌های آموزش مجازی در دانشگاه بوعلی‌سینا در دورۀ همه‌گیری کرونا

صفحه 157-178
هانیه چگنی؛ سید رسول عمادی

8.

شناسایی ویژگی‌های مطلوب برنامۀ درسی آموزش علوم مبتنی بر علوم اعصاب‌شناختی از دیدگاه معلمان دورۀ ابتدایی

صفحه 179-204
سعید داداش زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب