1.

فایل کامل مقالات،سال دوم،شماره دوم،پیاپی (4)، پاییز و زمستان 1403

صفحه 1-264

2.

نوع شناسی رفتار بخشندگی مبتنی بر شاخص‌های وفاداری به امور خیریه

صفحه 1-26
سعید مسعودی پور؛ محمدصادق وحیدپور

3.

تدوین راهبرد برای توسعه کارآفرینی اجتماعی

صفحه 27-50
محمدرضا فلاح؛ شیرین قره خانی

4.

شناسایی عوامل مؤثر بر جمع‌آوری کمک‌های خرد مردمی

صفحه 51-72
میثم عمرانی

5.

تحلیل اثربخشی بازاریابی خیرخواهانه بر تبلیغات شفاهی، قصد خرید و تصویر برند از نگاه مشتریان

صفحه 73-90
محمد رسول الماسی فرد؛ سید فرهاد حسینی؛ حسین کریمی

6.

تأثیر تبلیغات رسانه و دین‌داری اسلامی بر مشارکت در خیرات و وقف با در نظر گرفتن نقش میانجی نگرش خیران در میان خیران مدرسه‌ساز

صفحه 91-110
داود کیاکجوری؛ یاسمن چریانی زنجانی

7.

توسعۀ مدل راهبردهای استفاده از ظرفیت خیرین در توسعۀ زیرساخت‌های ورزش کشور

صفحه 111-132
حسین کردلو؛ عباس نقی زاده باقی؛ فرزاد نوبخت؛ مهرداد محرم زاده

8.

بررسی تأثیرات شبکه های اجتماعی و انسجام گروهی در عملکرد موسسات خیریه (موردمطالعه: موسسات خیریه شهر تبریز)

صفحه 133-154
خدیجه حاتمی؛ مریم قاضی نژاد

9.

نحوۀ اولویت‌بندی اقدامات خیراز سوی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم‌نهاد: مرور نظام‌مند مطالعات انجام‌شده

صفحه 155-178
ثریا معمار

10.

فهم موانع و چالش‏های مشارکت خیرین در ایجاد زیرساخت‏های آموزشی و فرهنگی در محلات حاشیه‏نشین شهر اهواز

صفحه 179-194
سجاد بهمنی

11.

بررسی و اولویت ‏بندی موانع مشارکت مردمی در نظام سلامت (مورد مطالعه: مجمع خیرین و کارمندان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان)

صفحه 195-216
سمیه احمدزاده؛ حسن اسماعیلیان؛ جعفر تیموری

12.

طراحی الگوی کسب و کار اینترنتی در سازمان‌های خیریه

صفحه 217-240
وحید یاوری؛ مهدی باقری میبدی؛ پرویز ترکمان؛ رضا بنی اسد

13.

درک و تصور کنشگران اجتماعی از مقوله‌های مؤثر بر فعالیت نیکوکارانۀ زنان(مورد مطالعه: شهر اصفهان)

صفحه 241-264
حوریه ربانی اصفهانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب