1.

فایل کامل مقالات،سال دوم،شماره اول،پیاپی (سه)، بهار و تابستان 1403

صفحه 1-270

2.

بررسی تاثیر ترویج فعالیت‌های خیرخواهانه در شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه موسسات خیریه (نیکوکاری)؛ تحلیل نقش تعدیلگری منحصر به فرد بودن ادراک شده و میانجی گری تجربه برند (مورد مطالعه: خیریه گلستان علی (ع))

صفحه 1-28
امید بهبودی؛ سید مرتضی غیور باغبانی؛ عاطفه نادرنژاد

3.

نوع‌شناسی اولویت‌ های ذهنی مدیران خیریه‌ های دولتی و غیردولتی در موضوع مدیریت امر خیر در کشور مبتنی بر روش‌ شناسی کیو

صفحه 29-50
سعید مسعودی پور؛ فاطمه معصومی

4.

سنجش میزان مشارکت کنشگران سازمان‌های مردم‌نهاد محیط‌زیستی با رویکرد فرهنگ محیط‌زیستی

صفحه 51-72
صادق صالحی؛ پروانه شاطری

5.

آینده‌پژوهی مؤسسات خیریه (مطالعه موردی: امور خیریه در شهر کرمانشاه)

صفحه 73-100
سید فرهاد حسینی؛ محمد رسول الماسی فرد؛ معصومه آینه

6.

ارتقاء فعالیت های خیرخواهانه با تاکید بر تجربیات دوران شیوع کرونا

صفحه 101-118
عظیم اله زارعی؛ محمد ابراهیم باقرنژاد حمزه کلائی

7.

بهره‌وری موقوفات روستایی؛ آینده‌نگاری پیشران‌های کلیدی توسعه آن در شهرستان بیرجند

صفحه 119-138
محمد حجی پور

8.

تاثیر بازاریابی خیرخواهانه بر قصد خرید مشتریان و وفاداری آنها نسبت به برند (مورد مطالعه: مشتریان برند اصالت اصفهان)

صفحه 139-158
نسرین علینقیان؛ علی یزدان

9.

اثربخشی برنامه‌های فرهنگی - هنری به‌مثابۀ امرخیر در تاب‌آوری بیماران ام‌اس (مطالعه موردی مؤسسه خیریۀ بقیه‌الله خمینی‌شهر)

صفحه 159-184
علی قنبری برزیان؛ زهرا لطفی فروشانی؛ احسان آقا بابایی

10.

شناسایی ابعاد و مؤلفه های ساختار تعاون در ایران با رویکرد وقف و امور خیریه مبتنی بر پژوهش آمیخته

صفحه 185-202
داود کیاکجوری

11.

مفهوم‌پردازی رهبری ایثارگرانه در سازمان‌های عمومی: رویکردی مبتنی بر نظریه داده‌بنیاد

صفحه 203-226
امیرحسین عبدالله زاده؛ سید محمد مقیمی؛ ابراهیم مزاری

12.

اثربخشی تبلیغات موسسات خیریه: کاربست ارزش های فرهنگی (موردمطالعه: تبلیغات کمیته امداد امام خمینی)

صفحه 227-248
ملیحه سیاوشی؛ فاطمه فیروزی

13.

کشف ادراک کودکان دارای اختلال نارسایی توجه / بیش‌فعالی از نیکوکاری

صفحه 249-270
امیر قمرانی؛ سیده هاجر میر احمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب