تعداد نشریات | 43 |
تعداد شمارهها | 1,651 |
تعداد مقالات | 13,405 |
تعداد مشاهده مقاله | 30,241,702 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 12,084,600 |
1. | طراحی و اعتبارسنجی الگوی شوخطبعی سازمانی: رویکردی آمیخته | |
صفحه 1-30 | ||
حسن اسماعیلیان؛ هادی تیموری؛ آرش شاهین | ||
2. | رابطه هیجانهای پیشرفت مثبت تحصیلی، هیجانهای پیشرفت منفی تحصیلی، و راهبردهای یادگیری با نقش واسطهای رضایتمندی تحصیلی | |
صفحه 31-56 | ||
زهره قاسمخانی؛ افسانه توحیدی؛ آناهیتا تاشک | ||
3. | آموزش ذهنآگاهی نوجوانمحور بر تابآوری تحصیلی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دختر با علائم اضطراب اجتماعی | |
صفحه 57-76 | ||
ساناز سولاری؛ سید حمید آتش پور؛ نرگس کشتی آرای؛ علی مهداد | ||
4. | تأثیر برنامه آموزش والدگری مثبت بر سلامت روانی و رضامندی زناشویی مادران دارای کودک اختلال یادگیری ویژه | |
صفحه 77-92 | ||
شهروز نعمتی؛ محمد باردل؛ ناهید محمدی؛ مهرناز جبلی آده؛ نسرین حسین پور | ||
5. | رابطه ساختاری پریشانی روانشناختی و معنای زندگی در مردان با واسطهگری احساس تنهایی | |
صفحه 93-114 | ||
هامون بابائی؛ عزت اله احمدی | ||
6. | .ارائه مدلی برای رفتار سازمانی مثبت گرا در صنایع خلاق | |
صفحه 115-136 | ||
مهدی یزدان شناس؛ حامد دهقانان؛ سیدمجتبی محمودزاده؛ محمدحسین شجاعی | ||