تعداد نشریات | 43 |
تعداد شمارهها | 1,659 |
تعداد مقالات | 13,579 |
تعداد مشاهده مقاله | 31,262,581 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 12,312,606 |
1. | پژوهشنامه روانشناسی مثبت، سال نهم، شماره سوم، پیاپی (35)، پاییز 1402 | |
2. | معلم مثبت: توسعه الگوی مفهومی دادهبنیاد | |
صفحه 1-32 | ||
بهاره السادات حیدریه زاده؛ امید شکری؛ جلیل فتحآبادی؛ شهریار شهیدی؛ سعید اکبری زردخانه | ||
3. | شکوفایی کلاس درس و پیامدهای مثبت تحصیلی آن: آزمودن برازش الگوی آلیسون، واترز و کرن | |
صفحه 33-62 | ||
فرشته بیات؛ علی محمد رضایی | ||
4. | مقایسه تأثیر درمان پذیرش و تعهد و درمان خودشفقتورزی بر انعطافپذیری شناختی دانشآموزان دختر دارای علائم اضطراب | |
صفحه 63-82 | ||
هیمن محمودفخه؛ حبیبه شیری؛ نشمیل رضایی | ||
5. | اثربخشی مداخله مثبتاندیشی بر فرسودگی تحصیلی و درگیری تحصیلی دانشآموزان | |
صفحه 83-108 | ||
سعیده خجسته؛ مریم عبدلی | ||
6. | انعطافپذیری شناختی و ذهنآگاهی در تابآوری بیماران سلیاک | |
صفحه 109-126 | ||
جواد عرب یار محمدی؛ محمدتقی بادله شموشکی؛ الهه صادقی | ||
7. | اثربخشی درمان ذهنآگاهی مثبت نگر بر سرمایه عاطفی و فراهیجان زنان دارای اختلال اضطراب فراگیر | |
صفحه 127-148 | ||
مریم نجفی؛ ایلناز سجادیان؛ غلامرضا منشئی | ||