1.

پژوهش‌نامه روانشناسی مثبت، سال نهم، شماره سوم، پیاپی (35)، پاییز 1402


2.

معلم مثبت: توسعه الگوی مفهومی داده‌بنیاد

صفحه 1-32
بهاره السادات حیدریه زاده؛ امید شکری؛ جلیل فتح‌آبادی؛ شهریار شهیدی؛ سعید اکبری زردخانه

3.

شکوفایی کلاس درس و پیامدهای مثبت تحصیلی آن: آزمودن برازش الگوی آلیسون، واترز و کرن

صفحه 33-62
فرشته بیات؛ علی محمد رضایی

4.

مقایسه تأثیر درمان پذیرش و تعهد و درمان خودشفقت‌ورزی بر انعطاف‌پذیری شناختی دانش‌آموزان دختر دارای علائم اضطراب

صفحه 63-82
هیمن محمودفخه؛ حبیبه شیری؛ نشمیل رضایی

5.

اثربخشی مداخله مثبت‌اندیشی بر فرسودگی تحصیلی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان

صفحه 83-108
سعیده خجسته؛ مریم عبدلی

6.

انعطاف‌پذیری شناختی و ذهن‌آگاهی در تاب‌آوری بیماران سلیاک

صفحه 109-126
جواد عرب یار محمدی؛ محمدتقی بادله شموشکی؛ الهه صادقی

7.

اثربخشی درمان ذهن‌آگاهی مثبت نگر بر سرمایه عاطفی و فراهیجان زنان دارای اختلال اضطراب فراگیر

صفحه 127-148
مریم نجفی؛ ایلناز سجادیان؛ غلامرضا منشئی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب