اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,595
تعداد مقالات12,973
تعداد مشاهده مقاله28,324,033
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,302,500

1.

تاثیر تصویر ذهنی گردشگر از مقصد گردشگری بر خلق مشترک ارزش با تاکید بر نقش میانجی عشق به مقصد: مطالعه مقاصد منتخب گردشگری ایران

صفحه 1-22
مجید محمدشفیعی؛ جواد رضایی حاجی آبادی

2.

بازاریابی تأثیرگذار: شناسایی و تبیین تأثیر‌های روانشناختی اینفلوئنسرهای شبکههای اجتماعی بر مصرفکنندگان ‏‏(مورد مطالعه: دانشجویان دختر دانشگاه مازندران)‏

صفحه 23-48
مرتضی موقر؛ سعید امامقلی زاده؛ مینو صاحب الداری

3.

تحلیل رضایت مشتریان با رویکرد متن‌کاوی (مورد مطالعه: مشتریان عسل‌های ارگانیک)‏

صفحه 49-72
محمد نوروزی؛ محمد ماستری فراهانی؛ مهدی سعادت

4.

شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده‌سازی هویت جنسیتی برند با درنظرگرفتن جامعۀ مصرف‌کننده با روش FCM

صفحه 73-88
رضوان منتی؛ حجت وحدتی؛ سید نجم الدین موسوی

5.

شناسایی ابعاد انعطاف‌پذیری بازاریابی و عوامل مؤثر بر آن در بیمۀ عمر

صفحه 89-112
مازن المیاحی؛ آذرنوش انصاری؛ سید فتح الله امیری عقدایی

6.

طراحی مدل پیاده‌سازی بازاریابی دیجیتال بنگاه به بنگاه با تأکید بر مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی

صفحه 133-158
محمد باشکوه اجیرلو؛ رحیم محمدخانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب