1.

سال سیزدهم، شماره یک، شماره پیاپی(48) فروردین 1402‏

صفحه 1-196

2.

تأثیر شبکه‌سازی بر عملکرد فروش: بررسی نقش میانجی خلاقیت و رضایت شغلی (مورد مطالعه: نمایندگی بیمۀ کوثر مشهد)

صفحه 1-16
محمدعلی شیردل شرقی؛ مرتضی رجوعی

3.

طراحی الگوی عوامل مؤثر بر بدبینی مصرف‌کننده در صنعت خودرو سازی با رویکرد فراترکیب

صفحه 17-46
سیده معصومه موسوی زاده؛ سید کامران نوربخش؛ وحیدرضا میرابی؛ حسین صفرزاده

4.

شناسایی الگوی ذهنی کارفرمایان از ویژگی‌های ظاهری و رفتاری مؤثر بر استخدام بازاریاب در سازمان‌های مشهد

صفحه 47-72
ابوالفضل مسعودفر؛ الهه ناصری نژاد

5.

تحلیلی بر ارتباط شخصیت مردانه و زنانۀ برند و ارزش ویژۀ برند مشتری‌محور در صفحات اینستاگرام محصولات ‏مصرفی تند‌گردش

صفحه 73-88
سید مسلم هاشمی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسدالله کردناییج؛ افسانه کامران

6.

توسعه و ارزیابی چارچوب مفهومی مؤلفه‌های اثرگذار بر کیفیت ارتباط با مشتری در کسب‌وکارهای الکترونیکی

صفحه 89-114
هانیه نباتی پور؛ صبا صارمی نیا

7.

بررسی تجربۀ جریان در تکنولوژی واقعیت افزوده مبتنی بر تئوری آستانۀ مجازی ‏(مطالعۀ موردی: برنامۀ واقعیت افزوده ‏Wanna Kicks

صفحه 115-146
لیلا عمادی صادقی؛ سهیلا خدامی؛ بهاره اصانلو

8.

استراتژی‌های محتوای پیام کمپین‌های تبلیغات تجاری: شناسایی، یکپارچه‌‌سازی و ارزیابی

صفحه 147-176
زینب زمانی؛ محمدعلی بابایی زکلیکی؛ شهریار عزیزی

9.

بررسی تأثیر ویژگی مسابقات اینستاگرامی بر مشارکت کاربران با تبیین نقش میانجی احساسات کاربران و آگاهی از ‏برند

صفحه 177-196
نرگس هزاری؛ محسن اکبری؛ میلاد هوشمند چایجانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب