1.

سال دوازدهم، شماره یک، شماره پیاپی(44) بهار 1401

صفحه 1-216

2.

بازاریابی و حواس: تأثیر محرک‌های حسی رایحه و رنگ بر تجربیات حسی مشتریان خرده‌فروشی‌های آنلاین مواد غذایی

صفحه 1-24
نادر سیدامیری؛ معین عبدالمحمد سقا؛ پانته آ فرودی

3.

تحلیل سیگنال‎های EEG به‌کمک طیف‌های مرتبۀ بالا در کاربرد بازاریابی عصبی

صفحه 25-42
سید عابد حسینی؛ محبوبه هوشمند

4.

بررسی تأثیر داشبورد بازاریابی بر رقابت‌پذیری سازمانی با تبیین نقش میانجی حافظۀ بازاریابی و هوشمندی رقابتی

صفحه 43-68
امیرهوشنگ نظرپوری؛ زهره محمدیاری؛ نسا بیرانوند

5.

بخش‌بندی مشتریان خرده‌فروشی‌های آنلاین براساس ویژگی‌های جمعیتی و تجربۀ‌ مشتری؛ رویکردی مبتنی‌بر نقشه‌های خودسازمان‌ده

صفحه 69-88
منیژه بحرینی زاد؛ مرجان عصار؛ مجید اسماعیل پور

6.

تحلیل عوامل پیش‌برنده و بازدارندۀ بازاریابی عصبی در حوزۀ تبلیغات؛ مطالعه‌ای با رویکرد شناختی

صفحه 89-108
صبا امیری؛ علی داوری

7.

بررسی تأثیر بی‌انصافی قیمتی ادراک‌شده بر تنفر از برند مصرف‌کننده در نظام قیمت‌گذاری پویا (مورد مطالعه: تاکسی آنلاین اسنپ)

صفحه 109-128
محسن نظری؛ علی شجاع؛ هانیه فتحی

8.

ارائه سازه عوامل مؤثر در کنارگذاری کالا با استفاده از شبکه خزانه (اعتبارسنجی سازه در بازار تلفن همراه در تهران)

صفحه 129-150
حامد قباخلو؛ الهام فریدچهر؛ نادر غریب نواز؛ محمود احمدی شریف

9.

امکان‏سنجی تشکیل تعاونی‏های بازاریابی الکترونیکی در استان لرستان

صفحه 151-176
مهدی رحیمیان

10.

اثر نارسایی خدمات و تخلف برند بر راهبردهای مقابله‌ای مشتری در تاکسی‌های اینترنتی

صفحه 177-196
علیرضا رجبی‌پور میبدی؛ پریسا جوانمردی

11.

ارایه مدل بازاریابی فناوری بیمه (اینشورتک) برای کسبو‌کارهای نوپا در صنعت بیمه

صفحه 197-216
مهدی حقیقی کفاش؛ امیر بهرامی؛ بابک حاجی کریمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب