1.

دوره 11، شماره 3 - شماره پیاپی 42، پاییز 1400


2.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل اثرگذار بر باندلینگ‌ اجتماعی با استفاده از رویکرد دلفی فازی‌

صفحه 22-1
سیده نسیم موسوی؛ سید نجم الدین موسوی؛ عبداله ساعدی؛ انیس موید

3.

طراحی و آزمون مدل بازاریابی خدمات بانکی با تکیه بر روش داده‌بنیاد سیستماتیک در بانک صادرات ایران

صفحه 44-23
محسن گرمسیری؛ علی کنگرانی فراهانی؛ قنبر امیرنژاد

4.

بررسی عوامل مؤثر بر ارتباط میان بسته‌بندی سبز با وابستگی برند سبز

صفحه 45-66
ایوب دارایی؛ مهسا اکبری؛ زهره موسوی کاشی

5.

بررسی تکامل پژوهش تجربه مشتری: استفاده از تحلیل کتابسنجی و مصورسازی

صفحه 92-67
مصطفی اسماعیلی مهیاری؛ محمد غفاری؛ حمیدرضا ایرانی؛ حسن زارعی متین؛ الهام ابراهیمی

6.

بررسی نقش تعدیل‌گری دانش و درگیری ذهنی مصرف‌کننده بر رابطۀ محتوای پیام کمیابی محصول و قصد خرید آنی آنلاین مشتریان

صفحه 110-93
سجاد مزارعی؛ کاظم عسکری فر؛ امین نیکبخت

7.

تبیین تأثیر عدالت و همدلی بر رفتار بخشایشی مصرف‌کننده: بررسی نقش تعدیل‌گر مدت ارتباط با فروشنده

صفحه 128-111
ناصر سیف اللهی؛ عادله دهقانی قهنویه

8.

کاربرد سیاست‌های مدیریت منابع انسانی برای مدیران بازاریابی: تأکید بر راهبردهای بازاریابی و عملکرد سازمان در شرکت‌های کوچک و متوسط

صفحه 146-129
مائده دهقان؛ حیدر احمدی؛ ابراهیم رجب پور

9.

تأثیر دین‌داری مصرف‌کننده بر قصد خرید کالای قاچاق به واسطه ابعاد اخلاقی

صفحه 174-147
محسن مطیعی؛ امیر محمد خانی

10.

مدل مفهومی تبلیغات شخصی سازی شده: رویکرد فراترکیب

صفحه 196-175
مریم عزیزی نیا؛ رضا ابراهیم‌زاده؛ مهرداد صادقی

11.

اثر بازیابی شکست‌های ناشی از خدمت و پرسنل بر رضایت مشتریان در نظام سلامت (موردمطالعه: صنعت دندان‌پزشکی)

صفحه 210-197
شهریار عزیزی؛ پوریا ملول؛ سلمان عیوضی نژاد

12.

تحلیلی بر رفتار سبز مصرف‌کنندگان در رستوران‌های منتخب شهر تهران

صفحه 243-211
حیدر محمدی؛ سید محمد موسوی جد؛ شبنم صالحی؛ سارا ساعدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب