1.

تدوین نقشۀ سلسله‌مراتبی ارزش‎ ‎برند شبکۀ اجتماعی اینستاگرام

صفحه 1-16
شهریار عزیزی؛ پانته آ فاطمی؛ سیدمیلاد حسینی

2.

بررسی تأثیر نیاز مصرف‌کنندگان به منحصربه‌فردبودن، بر رفتار خرید آنها به‌وسیلۀ خوداِبرازی و خودنمایی

صفحه 17-36
امیر محمد فکور ثقیه؛ مهدی قوی هیکل؛ ریحانه ایلانی

3.

تحقیقات بازاریابی در انقلاب صنعتی چهارم، استفاده از تحلیل کلان‌داده‌ها و «یادگیری ماشین» جهت ارائه ارزش به مشتری

صفحه 37-54
سیدمحسن موسوی؛ سید فتح الله امیری عقدایی

4.

بررسی نحوه مشارکت مشتری در همکاری در برندینگ در رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر تئوری UGT و چارچوب S-O-R

صفحه 55-80
سهیلا خدامی؛ سعید جعفری نیا؛ حامد خلیلی

5.

طراحی الگوی پذیرش خدمات درمانی نوآورانه با روش آمیختة اکتشافی

صفحه 81-98
هانیه محمدزاده طاهری؛ علی حاجیها؛ احمد روستا؛ عباس خورشیدی

6.

"واکاوی پدیدارشناختی جو (فضای) مراکزخرید/ مال ها و رفتارخرید مشتریان "

صفحه 99-126
مژده افلاکی جوبنی؛ کامبیز حیدرزاده؛ روح اله زابلی؛ محمد حسن بهزادی

7.

طراحی مدل شایستگی مدیران بازاریابی دیجیتال با روش تحلیل مضمون

صفحه 127-150
جبار باباشاهی؛ محمد عربی؛ میثم شفیعی

8.

ارزیابی جایگاه برند محصولات آرایشی از دیدگاه مصرف‌کنندگان‌ با استفاده از تکنیک نقشۀ ادراکی

صفحه 151-172
منیژه حقیقی‌نسب؛ راضیه کامیابی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب