اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,572
تعداد مقالات12,861
تعداد مشاهده مقاله27,792,620
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,094,989

1.

ارایه مدل نظری آمیخته بازاریابی برای توسعه صنعت گردشگری ایران با استفاده از روش تحقیق آمیخته

صفحه 1-16
محمد پیاهور؛ مهدی کریمی زند؛ غلامرضا عسگری تومار کندی

2.

طراحی مدل مهندسی مجدد کسب‌وکار در صنعت بانکداری ایران با تأکید بر مشتری‌مداری؛ تحقیق آمیختة اکتشافی

صفحه 17-38
محسن فلاح؛ فریده حق شناس کاشانی؛ علی رضائیان

3.

عوامل مؤثر بر تغییر رفتار مصرف کنندگان نسبت به کالای ملّی با استفاده از رویکرد بازاریابی اجتماعی (مورد مطالعه: صنعت پوشاک مردانه ایران)

صفحه 39-62
نادر جعفری‌ هفتخوانی؛ حسنعلی محسنی

4.

مدل وفادار‌سازی مشتریان در سازمان‌های نوظهور مبتنی‌بر شبکه‌های عصبی مصنوعی؛ مطالعة موردی: بانک‌های خصوصی نوظهور

صفحه 63-82
مهران رضوانی؛ مرضیه رضائی؛ کوروش تنهاپور

5.

طراحی مدل خونسردی برند با روش داده‌بنیاد؛ مطالعة موردی برندهای تندمصرف کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط

صفحه 83-104
سید نجم الدین موسوی؛ ًصابر تقی پور؛ معصومه مومنی مفرد

6.

تجزیه و تحلیل عوامل و مؤلفه‌های تأثیرگذار بر توسعۀ کیفیت خدمات الکترونیک:‏ مطالعه‌‌ای در بخش‌های دولتی و خصوصی صنعت بانکداری

صفحه 105-128
حسین منصوری؛ محمد غفورنیان

7.

پیشایندها و پسایندهای استقرار مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در کسب‌‌و‌کارهای کوچک و متوسط

صفحه 129-146
مجید محمدشفیعی؛ محسن سیفی؛ اعظم یزدی

8.

بررسی تأثیر تصویر قیمتی و رسانة اجتماعی بر قصد خرید مشتری

صفحه 147-168
محمدرضا حمیدی زاده؛ مریم اخوان خرازیان؛ جواد غفاری فیض‌آبادی؛ نیما حسن‌زاده سرهنگی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب