1.

ارایه مدل نظری آمیخته بازاریابی برای توسعه صنعت گردشگری ایران با استفاده از روش تحقیق آمیخته

صفحه 1-16
محمد پیاهور؛ مهدی کریمی زند؛ غلامرضا عسگری تومار کندی

2.

طراحی مدل مهندسی مجدد کسب‌وکار در صنعت بانکداری ایران با تأکید بر مشتری‌مداری؛ تحقیق آمیختة اکتشافی

صفحه 17-38
محسن فلاح؛ فریده حق شناس کاشانی؛ علی رضائیان

3.

عوامل مؤثر بر تغییر رفتار مصرف کنندگان نسبت به کالای ملّی با استفاده از رویکرد بازاریابی اجتماعی (مورد مطالعه: صنعت پوشاک مردانه ایران)

صفحه 39-62
نادر جعفری‌ هفتخوانی؛ حسنعلی محسنی

4.

مدل وفادار‌سازی مشتریان در سازمان‌های نوظهور مبتنی‌بر شبکه‌های عصبی مصنوعی؛ مطالعة موردی: بانک‌های خصوصی نوظهور

صفحه 63-82
مهران رضوانی؛ مرضیه رضائی؛ کوروش تنهاپور

5.

طراحی مدل خونسردی برند با روش داده‌بنیاد؛ مطالعة موردی برندهای تندمصرف کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط

صفحه 83-104
سید نجم الدین موسوی؛ ًصابر تقی پور؛ معصومه مومنی مفرد

6.

تجزیه و تحلیل عوامل و مؤلفه‌های تأثیرگذار بر توسعۀ کیفیت خدمات الکترونیک:‏ مطالعه‌‌ای در بخش‌های دولتی و خصوصی صنعت بانکداری

صفحه 105-128
حسین منصوری؛ محمد غفورنیان

7.

پیشایندها و پسایندهای استقرار مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در کسب‌‌و‌کارهای کوچک و متوسط

صفحه 129-146
مجید محمدشفیعی؛ محسن سیفی؛ اعظم یزدی

8.

بررسی تأثیر تصویر قیمتی و رسانة اجتماعی بر قصد خرید مشتری

صفحه 147-168
محمدرضا حمیدی زاده؛ مریم اخوان خرازیان؛ جواد غفاری فیض‌آبادی؛ نیما حسن‌زاده سرهنگی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب