1.

شناسنامه علمی نشریه(سال 11، شماره 1)


2.

نقش ادراک از محیط یادگیری ساختن گرا بر مؤلفه‌های اهداف پیشرفت دانشجویان

صفحه 1-20
حسین کارشکی؛ سمانه غلباش قره بلاغی اینالو؛ یونس طاطاری

3.

اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان: نقش سبک‌های مقابله با تنیدگی و ابعاد دوگانه‌ کمال‌گرایی

صفحه 21-40
طاهره نوری امام زاده ئی؛ پریسا نیلفروشان

4.

تأثیر نقشه مفهومی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره‌ متوسطه در درس فیزیک

صفحه 41-62
ژیلا کاردان؛ جواد حاتمی؛ اسکندر فتحی آذر

5.

بررسی اثربخشی آموزش تکنیک‌های فراشناختی بر انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر شهر اصفهان

صفحه 63-80
محمدعلی سپهوندی؛ سعیده سبزیان؛ یاسر گراوند؛ ساناز بیرانوند؛ فاطمه پیر جاوید

6.

مقایسه اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بهشیوه تمثیل و چرخه کارپلوس بر فرایندهای شناختی تحلیل، استنباط، ارزشیابی، استدلال استقرایی و استدلال قیاسی

صفحه 81-104
مسیب یارمحمدی واصل؛ مهران فرهادی؛ افسانه یعقوبی

7.

مقایسه اثربخشی سه روش یادگیری مشارکتی بر مهارت های اجتماعی دانش‌آموزان دختر پایه دوم راهنمایی

صفحه 105-124
رویا عباسی اصل؛ اسماعیل سعدی پور؛ حسن اسدزاده

8.

تأثیر منبع کنترل معلم، خودکارآمدی مدیریت کلاس و نظم، و خودکارآمدی در تدریس بر جوّ محیطی کلاس در معلمان دوره ابتدایی

صفحه 125-145
یاسر رضاپور میرصالح؛ محمد پورعابدینی اردکانی؛ سید حسین موسوی ندوشن


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب