تعداد نشریات | 43 |
تعداد شمارهها | 1,646 |
تعداد مقالات | 13,384 |
تعداد مشاهده مقاله | 30,122,190 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 12,064,388 |
1. | بررسی روند پدیدآیی پژوهش برنامهدرسی و طبقهبندی سنتها و صاحبنظران فعال در آن | |
صفحه 1-36 | ||
فریدون شریفیان | ||
2. | رابطه دینداری و هوش معنوی و تأثیر آنها بر عملکرد تحصیلی دانشجویان | |
صفحه 37-52 | ||
یاسمین عابدینی؛ نگین برات دستجردی | ||
3. | رابطه نظریههای ضمنی هوش و باورهای معرفت شناختی با جهتگیری هدف پیشرفت دانشجویان | |
صفحه 53-74 | ||
رحیم بدری گرگری؛ منیژه خانی | ||
4. | رابطه ادراکات کیفیت کلاسی دانش آموزان دختر با نگرش تحصیلی آنان | |
صفحه 75-88 | ||
حسین کارشکی؛ فاطمه ارفع بلوچی؛ زینب شیرزاد | ||
5. | بررسی مهمترین الزامات روش تدریس مشارکتی از دیدگاه استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان | |
صفحه 89-106 | ||
فاطمه کریمی؛ محمدرضا نیلی؛ ابراهیم میرشاه جعفری؛ عاطفه شرفی | ||
6. | چالشهای آموزش عالی در تدوین محتوای برنامه درسی با رویکرد جامعه یادگیری | |
صفحه 107-142 | ||
صدیقه کریمی؛ مرحوم مصطفی شریف | ||
7. | ارائه مدلی برای ارزیابی رابطه بین ارزشیابی توصیفی با شیفتگی تحصیلی، خلاقیت تحصیلی و خشنودی تحصیلی با میانجیگری امید تحصیلی | |
صفحه 143-159 | ||
مجتبی سهرابی؛ فرهاد شفیع پور مطلق | ||