1.

سال ششم ، شماره سوم، شماره پیاپی 22 پاییز 1395


2.

مفهوم‌پردازی استراتژی فروش برند در صنعت محصولات مصرفی تندگردش

صفحه 1-18
منیژه قره چه؛ احمد روستا؛ شهریار عزیزی؛ مسعود جاویدانی

3.

طراحی و آزمون مدل انتخاب مؤلفه‌های بخش‌بندی بازار بین‌المللی؛ مطالعۀ موردی بازار بین‌المللی بنزین

صفحه 19-36
بهتاش جمالیه بسطامی؛ محمدرضا حمیدی زاده

4.

طراحی و تبیین مدل مفهومی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در کسب‌وکارهای خلاق هنری؛ مورد مطالعه: صنایع خلاق

صفحه 37-52
محمدحسن مبارکی؛ مهران رضوانی؛ جهانگیر یداللهی فارسی؛ محمدتقی طغرایی

5.

ارائه مدل توسعه‌یافته تأثیر عامل فرهنگ الکترونیکی در تنظیم بازار و قیمت‌گذاری کالا و خدمات

صفحه 53-66
شیرین اصولی قره آغاجی؛ علی صنایعی؛ محمدرضا سعیدابادی

6.

تحلیل کلان‌روندهای مؤثر بر آیندۀ بازار صنعت بانکداری با رویکرد تحلیل ساختاری، تحلیل تأثیر متقابل (بر گذر)

صفحه 57-86
حبیب اله رشید ارده؛ سعید خزایی

7.

بررسی تأثیر ابعاد رویکردهای سازمان بر موفقیت محصولات جدید با متغیرهای مدیریت دانش مشتری و دانش بازار (پژوهشی در شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر)

صفحه 87-108
مجید اسماعیل پور؛ منیژه بحرینی زاد؛ حسینعلی قائدی

8.

شناسایی قابلیت‌های بازاریابی برون‌گرای مؤثر در عملکرد تولید محصول جدید: نقش تعدیل‌گری ساختار مشتری‌بنیاد

صفحه 109-126
بهنام گلشاهی؛ عظیم زارعی

9.

بررسی قصد هم آفرینی محصول و رابطه ی آن با ارزش ادراک شده و بازاریابی دهان به دهان مثبت؛ ملاحظه ی نقش ریسک زمانی ادراک شده

صفحه 127-146
مرتضی سلطانی؛ غلامرضا جندقی؛ پریسا فروزنده شهرکی

10.

بررسی نحوه شکل‌گیری هوشمندی رقابتی بر اساس رویکرد قابلیت‌های پویای مبتنی بر دانش (مورد مطالعه: کسب و کارهای کوچک و متوسط)

صفحه 147-160
امیرهوشنگ نظرپوری؛ رضا سپهوند؛ منا مسعودی راد

11.

تأثیر طرز فکر مصرف‌کنندگان بر استراتژی‌های کپی‌کت

صفحه 161-174
حجت وحدتی؛ یدالله تاری وردی؛ زهرا قلی پور؛ حافظ امرایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب