1.

سال ششم ، شماره دوم، شماره پیاپی 21 تابستان 1395


2.

عوامل موثر در خرید های لذت باور از طریق اینستاگرام

صفحه 18-1
غلامرضا آتیه کار؛ اصغر مشبکی؛ عبدالله نعامی

3.

بررسی تاثیر نوآوری در خدمات بر نیات رفتاری مشتریان به واسطه بازاریابی حسی (مورد مطالعه: هتل‌های پنج ستاره شهر مشهد)

صفحه 36-19
لیلا بصیر؛ فریبرز رحیم نیا؛ مجتبی پورسلیمی

4.

تأثیر عوامل شناختی و احساسی بر وفاداری گردشگران به مقصد گردشگری

صفحه 54-37
عبدالهادی درزیان عزیزی؛ راضیه فعلی؛ فرج اله رحیمی؛ ادریس محمودی

5.

بخش‌بندی بازار بیمه عمر از طریق سبک زندگی مشتریان با استفاده از الگوی (AIO)

صفحه 74-55
میثم شیرخدایی؛ سهیل نجات؛ امیر اکبری

6.

بررسی اثر هویت یابی مشتری با برند بر وفاداری به واسطه کیفیت خدمات، اعتماد و ارزش درک شده (مورد مطالعه: هتل پنج ستاره ی همای مشهد)

صفحه 92-75
علیرضا حدادیان؛ علی کاظمی؛ شیرین فیض محمدی

7.

بررسی تاثیر شخصیت مشتری بر شخصیت برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان برند اپل)

صفحه 114-93
علی حمیدی زاده؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ پریسا سیاسی

8.

بررسی تأثیر هویت ملی مصرف کنندگان بر خرید کالاهای خارجی

صفحه 132-115
اعظم نقابی؛ ناصر یزدانی؛ محسن Nazem Bokaei

9.

طراحی و تبیین مدل مکانیزم ها، آثار و پیامد برندسازی داخلی (مورد مطالعه: گروه صنعتی سدید)

صفحه 152-133
مرتضی سلطانی؛ الناز نبی زاده مامانی؛ امیرحسین مزینانی

10.

پیش‌بینی ورشکستگی مالی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از ANN ، ANFIS ،LOGIT

صفحه 166-153
علیرضا بحیرایی؛ کیوان اعتمادی؛ امیر گرامی اصل

11.

ارائه مدل برند سازی برای خرده فروشی های اینترنتی با استفاده از روش کیفی تئوری داده بنیاد

صفحه 188-167
رضا شفیعی؛ امیر اخلاصی؛ فهیمه انصاری

12.

تدوین مدل رفتار هوادار در حمایت گری ورزشی

صفحه 202-189
محمدرضا کریمی؛ مهدی طالب پور؛ علیرضا حدادیان

13.

جـایـگـاه‌یـابـی برند هتـل‌های پنـج ستـاره از دیدگاه آژانس های مسافرتی

صفحه 222-203
نسیم محمدیان محمودجیق؛ مهدی ابراهیمی؛ امین سلطانی هوراند


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب