اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,604
تعداد مقالات13,043
تعداد مشاهده مقاله28,562,480
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,362,143

1.

سال ششم ، شماره اول، شماره پیاپی 20 بهار 1395


2.

مطالعه مقایسه‌ای الگوریتم‌های خوشه‌بندی در راستای سنجش ارزش مشتری در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه

صفحه 1-22
محمد صالح ترکستانی؛ طاها منصوری؛ یاسمین تقی زاده

3.

تأثیر حمایت مدیریت ارشد از اقدامات زیست محیطی بر استراتژی بازاریابی سبز و عملکرد زیست-محیطی کسب وکارهای صنعتی در ایران

صفحه 23-38
منیژه حقیقی نسب؛ حمیدرضا یزدانی؛ فاطمه داورپناه کیاسرایی

4.

خوشه‌بندی وفاداری مشتریان باشگاه مشتریان بانک ملت بر اساس اطلاعات دموگرافیک با استفاده از روش داده‌کاوی

صفحه 39-58
مسعود کیماسی؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ امیربهمن اسماعیلیان

5.

سنجش تأثیر ادراک مصرف‌کننده از قابل استفاده بودن بسته‌بندی محصول، بر تصمیم خرید ناگهانی: با در نظر گرفتن متغیر تعدیلگر سطح پایین درگیری ذهنی مصرف‌کننده

صفحه 59-78
منیژه بحرینی زاده؛ آزاده رجبی

6.

تاثیر مسئولیت اجتماعی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند

صفحه 79-94
مجید اسماعیل پور؛ صاحبه برجویی

7.

شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر مصرف برندهای خارجی در صنعت مد لباس (مورد مطالعه: شهر اصفهان)

صفحه 95-120
مهناز رئیسی؛ سعید شریفی؛ محمد تقی طغرایی

8.

ارائه مدلی برای اعتیاد به خرید در میان زنان با استفاده از نظریه مفهوم‌سازی بنیادی

صفحه 121-142
حسین معینی؛ سحر فتاحی

9.

محاسبه کارایی هزینه بخش بانکی در ایران و ارزیابی اثر عملکرد بازاریابی بانک‌ها بر آن

صفحه 143-160
آمنه شهیدی؛ کاظم یاوری؛ محمدعلی دهقان دهنوی؛ حسن حیدری

10.

تأثیر مسئولیت‌های اجتماعی شرکت بر عملکرد اجتماعی و واکنش‌های مصرف کننده در صنایع غذایی

صفحه 161-178
فریدون امیدی؛ حسین رضایی دولت آبادی؛ مجید محمدشفیعی

11.

سنجش تأثیر مشتری محوری، مسئولیت اجتماعی شرکت و کیفیت درک شده، بر رضایت مشتری (مورد مطالعه: بانک پاسارگاد)

صفحه 179-200
محمد طوطیان اصفهانی؛ آذرنوش انصاری

12.

شناسایی و طبقه بندی مشتریان سیستم بانکی ایران از منظر انتظارات و ارزش درک شده خدمات بانکی با استفاده از تکنیک های داده کاوی

صفحه 201-220
سرور فرخی؛ بابک تیمور پور

13.

بررسی ویژگی های رفتاری و کارکردی مشتریان شرکت مخابرات با رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش های مبتنی بر داده کاوی

صفحه 221-236
فاطمه احمدی آبکناری؛ شیرین احدزاده قناد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب