1.

بررسی تأثیر عزت نفس، خود ابرازی و لذت خرید بر عشق برند و حسادت برند و پیامدهای آن

صفحه 1-20
حسین بهمنی؛ سهیل نجات؛ سهیل نجات؛ محمد رحیم اسفیدانی

2.

ارزیابی معیارهای اعتبارسنجی توزیع‌کنندگان استیل در بازار ایران از منظر مشتریان

صفحه 21-38
علیرضا بخشی زاده؛ علیرضا بخشی زاده؛ اصغر مشبکی؛ فاطمه عیدی

3.

اثر «شهرت از دیدگاه مشتری» بر ارزش ویژه برند

صفحه 39-52
بهمن حاجی پور؛ بهناز روستاییان؛ منیژه قره‌چه؛ شهریار عزیزی

4.

بررسی تاثیر ارتباطات مبتنی بر همکاری بر بهبود عملکرد صنایع؛ نقش تعدیلکنندگی قابلیتهای مرتبط با بازار

صفحه 53-72
یونس جبارزاده؛ محمد فاریابی؛ هانیه نصیری

5.

ارائه و آزمون مدل همسویی سیاست‌های امنیت اطلاعات بازاریابی با برنامه سیستم‌های اطلاعات استراتژیک (مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد)

صفحه 73-98
الفت گنجی بیدمشک؛ سید امین حسینی سنو

6.

اثرگذاری تبلیغات مارک ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک و تصمیم به خرید مشتریان در بازاریابی عصبی

صفحه 99-118
فاطمه عبدوی؛ حوریه دهقانپوری

7.

بررسی تأثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند در صنعت بانکداری

صفحه 119-138
علی باغانی؛ حسین فارسی زاده؛ مهدی دهقانی سلطانی؛ مرتضی ملکی مین‌باش رزگاه

8.

بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری با نقش میانجی نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: شرکت‌های ساخت و تأمین قطعات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در استان خوزستان)

صفحه 139-162
مریم درویشی؛ رحیم رحیمی

9.

بخش بندی مصرف کنندگان سبز با استفاده از متغیرهای سبک زندگی (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات ارگانیک در شهر شیراز)

صفحه 163-184
محمد جواد فروغی اصل؛ محمد رضا کریمی علویجه

10.

مدل سازی وفاداری مشتری با استفاده از متدلوژی پویائی شناسی سیستم (مطالعه موردی : شرکت خدمات اینترنت پر سرعت)

صفحه 185-204
مسعود عسکرنیا؛ فرزاد عادل زاده؛ صمد عالی؛ علیرضا بافنده زنده

11.

طراحی الگوی توسعه بندر خشک در ایران با استفاده از تکنیک‌های دلفی، تحلیل شکاف و دیمتل فازی

صفحه 205-230
سید فتح الله امیری عقدایی؛ سید حسن حاتمی نسب؛ علی صنایعی؛ سید حسن حاتمی نسب؛ علی کاظمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب