1.

بررسی نقش واسطه ای گرایش به بازار در رابطه بین تاکید مدیریت عالی و عملکرد بانک های دولتی

صفحه 1-24
حمیدرضا رضوانی؛ حمیدرضا رضوانی؛ علیرضا خواراکیان؛ یعقوب مهارتی

2.

نقش کیفیت خدمات در خلق ترجیح برند و قصد خرید مشتریان در صنعت خدمات بانکی کشور

صفحه 1-20
سجاد خانی؛ مهری نصیری؛ امین اجلی؛ مهدی جعفرزاده کناری؛ عبدالحمید ابراهیمی

3.

بررسی تأثیر ابعاد تبلیغات کلامی بر ترجیح خرید دانشجویان؛ نقش تعدیل‌گر نوگرایی مصرف کننده (مطالعه موردی؛ محصولات گوشی تلفن همراه شرکت SONY)

صفحه 21-42
اسما سلطانی نژاد؛ حسین خنیفر؛ محمد حقیقی؛ نیما سلطانی نژاد

4.

بررسی تاثیر هوش بازاریابی در ایجاد مزیت رقابتی

صفحه 25-46
الهام ظفریان پور؛ محمد فاریابی؛ محمد فاریابی

5.

تأثیر مهارت‌های فروش بر عملکرد فروش کاربران باجه بانک

صفحه 43-56
ویدا ویداخراسانی؛ شهریار عزیزی

6.

پذیرش پیامک‌های تبلیغاتی درمیان کاربران تلفن همراه شهر تهران

صفحه 47-64
مینا سعادتی؛ منیژه حقیقی نسب؛ آیدا خلیلی؛ منیژه حقیقی نسب

7.

تاثیر ابعاد یادگیری سازمانی بر ابعاد هوش رقابتی در شرکت‌های دانش بنیان

صفحه 57-70
جواد دوکوهکی؛ عبدالمجید مصلح؛ منیجه بحرینی زاده؛ منیجه بحرینی زاده؛ عبدالمجید مصلح

8.

بررسی اثر جنسیت کاربران تلفن همراه بر پذیرش پیامک های تبلیغاتی در ایران و راهکارهای حفظ حریم خصوصی

صفحه 65-100
فرهاد غفاری؛ پژمان جعفری؛ امیر بیگدلی

9.

بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید ناگهانی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای مشهد(مطالعه موردی فروشگاه زنجیره‌ای پروما)

صفحه 71-84
میر ابراهیم اصفهانی؛ علیرضا حدادیان؛ حسنا رحیمی زاده

10.

تحلیل اهمیت-عملکرد ویژگی‌های مکان‌های تاریخی ایران از دید گردشگران خارجی (مورد مطالعه عالی قاپو و مسجد جامع اصفهان)

صفحه 85-104
زینب زمانی؛ خداکرم سلیمی فرد؛ منیجه بحرینی زاده

11.

بررسی تاثیر عوامل رفتار برنامه ریزی شده بر رفتار خرید اینترنتی

صفحه 101-112
مریم اخوان خرازیان؛ نگار السادات مصباحی جهرمی

12.

سنجش تجربی هم افزایی در بازاریابی

صفحه 105-124
محسن علیزاده ثانی؛ میثم شیرخدایی؛ ندا طهماسبی روشن

13.

بخش بندی بازار محصول لپ تاپ بر مبنای سبک زندگی (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه فردوسی)

صفحه 113-140
منیره احمدی منش؛ قاسم اسلامی؛ مصطفی کاظمی

14.

بخش‏بندی بازار شامپو از دیدگاه مشتریان با استفاده از تکنیک شبکه عصبی مصنوعی و شناسایی ویژگیهای هر بخش مبتنی بر روش تاگوچی

صفحه 125-142
مهدی گوهرپاد؛ مهدی بشیری؛ سمیه کریمی؛ مهدی بشیری؛ مصطفی قاضی زاده

15.

بررسی تاثیر بازارگرایی بر بازده عملکرد صنعت هتلداری

صفحه 141-166
شیما پزشکی؛ بهرام خیری؛ شیرین خسروزاده؛ بهرام خیری

16.

بررسی عوامل تکنولوژیک، سازمانی، فرآیندی و کسب و کارموثر بر پیاده سازی موفق سیستم هوشمند کسب و کار در شرکت های خدمات اینترنتی ( مورد مطالعه:شرکت شاتل)

صفحه 143-166
نازنین خجسته؛ علی اکبر عابدی شربیانی؛ رضا انصاری

17.

بررسی و تحلیل تاثیر اعتماد شناختی و عاطفی بر تبادلات رابطه ای خریداران و فروشندگان (مورد مطالعه شرکت های صادراتی صنعت مواد غذایی)

صفحه 167-182
سید حمید خداداد حسینی؛ عباسعلی حاجی کریمی؛ مونا سادات مرتضوی

18.

بررسی تأثیر محرک‌های موفقیت تعمیم نام تجاری بر رفتار مصرف‌کنندگان

صفحه 167-180
زهره محمدنبی؛ سید محمد طباطبایی نسب؛ سید محمد طباطبایی نسب

19.

مطالعه تجربی تأثیر خلاقیت در تبلیغات بر قصد خرید از طریق نقش واسطه گرایش به تبلیغ و گرایش به برند

صفحه 181-194
رقیه هشیوار؛ آرزو خورسندنژاد؛ محسن اکبری؛ محمود مرادی

20.

مقایسه ی عملکرد سازمان‌ها در پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از رویکرد ترکیبی ANP و DEMATEL فازی

صفحه 195-212
سید محمود زنجیرچی؛ علی مروتی شریف آبادی؛ شیما شاه حسینی بیده

21.

بررسی نقش واسط گرایش به بازار ورفتارکارآفرینانه بررابطه بین استراتژی های بازرگانی وعملکرد سازمانی ( مورد مطالعه: شرکت های تولیدی متوسط و بزرگ شهرک های صنعتی شهرستان مشهد)

صفحه 207-234
یعقوب مهارتی؛ مصطفی کاظمی؛ مصطفی کاظمی؛ سید محمدرضا حسینی مقدم

22.

تاثیرشرایط عاطفی کارکنان بررضایت و وفاداری مشتریان با نقش واسط تفاهم (مورد مطالعه: مسافران ورودی وخروجی استفاده کننده ازخدمات گمرک فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد)

صفحه 235-258
آتنا قاسمی؛ مجتبی پورسلیمی؛ مجتبی پورسلیمی؛ حسن اسماعیلیان؛ سید محمدرضا حسینی مقدم؛ مجتبی پورسلیمی

23.

شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر انتخاب استراتژی بهینه بازاریابی، در شرایط رکود اقتصادی و با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی فازی و گروهی

صفحه 259-274
علی کعب عمیر؛ سکینه عرب کوهسار؛ وحیده ستوده ملاشاهی؛ امیر کاریزنوئی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب