1.

بررسی تاثیر جنبه های درونی استراتژی های جبران خدمات بر توسعه ابعاد نوآوری

صفحه 1-24
محمداسماعیل انصاری؛ علیرضا شیروانی؛ علیرضا شیروانی؛ بهنام حکمی شلمزاری

2.

بررسی اثر تمایز و پرستیژ برند بر وفاداری مشتری به واسطه هویت‌یابی مشتری با برند

صفحه 1-16
شیرین فیض محمدی؛ فریبرز رحیم نیا؛ آذر کفاش پور؛ آذر کفاش پور؛ فریبرز رحیم نیا؛ شیرین فیض محمدی

3.

شناسایی و ارزیابی عوامل‌ موثر بر وفاداری به برند: مطالعه ی برند گوشی‌های تلفن همراه

صفحه 17-38
منیجه بحرینی زاده؛ عادل پوردهقان

4.

اولویت‌بندی شرکتهای بیمه دولتی ایران بر مبنای رویکرد کارت ارزیابی متوازن با بکارگیری تکنیک تحلیل سلسله مراتبی گروهی

صفحه 25-36
آمنه کیارزم

5.

شناسایی و اولویت بندی عوامل تاثیرگذار مهندسی مجدد فرایند کسب و کار بر چابکی سازمان (مطالعه موردی: سازمان بنادر و دریانوردی)

صفحه 37-60
علی رجب زاده قطری؛ لطف الله فروزنده دهکردی؛ الهه ملایی؛ محمد محمودی میمند

6.

بررسی دستیابی به قابلیت چابکی مشتری مبتنی بر استراتژی سفارشی سازی انبوه

صفحه 39-54
سهیلا خدامی؛ بهاره اصانلو

7.

توسعه ماتریس SPACE با کمک تحلیل سلسله‌مراتبی دلفی فازی به منظور تعیین موقعیت استراتژیک کسب و کار؛ مطالعه موردی در صنعت محصولات یوپی‌وی‌سی

صفحه 55-74
ابوالفضل کزازی؛ محمدعلی فائضی راد

8.

مقایسه وضعیت موجود و مطلوب صنعت گردشگری در ایران و نقش آن در توسعه فرهنگ کار و کار آفرینی در کشور

صفحه 61-96
فاطمه فرخ پور؛ الهه فرخ پور؛ حمیدرضا خانپور

9.

ارزیابی تأثیر عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان در صنعت رستوران داری. مطالعه موردی: مجموعه رستوران های زنجیره ای بوف

صفحه 75-88
علی درستی؛ سید ابوالقاسم میرا؛ محمد حقیقی

10.

رفتار هم‌خلقی ارزش مشتری و تأثیر آن بر مشتری مداری

صفحه 89-106
سیما حدادیان؛ سید محمد طباطبایی نسب

11.

ارتباط حاکمیت شرکتی با ارزش سهام در شرکت های صنایع مالی بورس اوراق بهادار تهران

صفحه 97-118
سمیرا گودرزی؛ بهروز لاری سمنانی

12.

پدیدار شناسی در مطالعات مصرف کننده

صفحه 107-132
احمد قدس الهی؛ امیررضا روحانی؛ طهمورث حسنقلی پور

13.

بررسی تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد مالی شرکت ها در بازار بورس تهران

صفحه 119-144
سعید شهرآئینی؛ رضا رسولی؛ مجید ضماهنی

14.

تصویر ذهنی ادراک شده از یک کشور و تاثیر آن بر قصد بازدید گردشگران (مورد مطالعه: ایران)

صفحه 133-148
سعید فتحی؛ بهرام رنجبریان؛ بهرام رنجبریان؛ علی رضا امامی

15.

بررسی رابطه‌ی عوامل اکتسابی کارآفرینی باکارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: سازمان تأمین اجتماعی استان فارس)

صفحه 145-172
محسن وصال؛ اکبر جلوداری؛ حسین وصال

16.

بررسی تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم عناصر بازاریابی رابطه ای بر وفاداری ورزشکاران

صفحه 149-160
سمیه رهبری؛ مسعود نادریان

17.

بررسی تاثیر ویژگی های جمعیت شناختی و روانشناختی بر روی قصد خرید

صفحه 161-188
بهرام خیری؛ بهرام خیری؛ متینه فتحعلی

18.

طراحی الگوی فرهنگ سازمانی بکار برنده و ایجاد کننده دانش

صفحه 173-190
مهدی نساجی کامرانی؛ سعید عبدالمنافی

19.

دیستکنیا : مدل ناکارایی تکنولوژی و پیشنهادات برای فرصت کارآفرینی

صفحه 191-210
مریم سلیمانی؛ رومینا فرهادی نهاد

20.

بررسی رابطه ی بین اثربخشی استفاده از فرآیند مدیریت دانش با کارافرینی سازمانی در بخش خدمات عمومی

صفحه 211-230
ملیحه رضایی فرح آبادی؛ زین العابدین رحمانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب