اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,604
تعداد مقالات13,043
تعداد مشاهده مقاله28,559,343
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,361,115

1.

تاثیر دانش خارجی بر ارزش ویژه برند از طریق دو متغیر میانجی زنجیره دانش و کیفیت خدمات . مورد مطالعه: بانک توسعه صادرات ایران

صفحه 1-22
عبدالحمید ابراهیمی؛ سجاد خانی

2.

مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع

صفحه 23-40
سیران مهرنیا؛ مهران رضوانی

3.

تاثیر ارزش برند بر درآمد فروش و ارزش بازار شرکت ها

صفحه 41-54
عبدالله خانی؛ خدیجه ابراهیمی

4.

بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد شرکت‌های کوچک و بزرگ با توجه به ساختار حمل و نقل و مهارت‌های بازاریابی و تشخیص بهترین متغیرهای متمایزکننده آنها

صفحه 55-76
فریال فرمانی؛ علیرضا پویا؛ علیرضا پویا

5.

طراحی الگوی تبیین عوامل موثر بر موفقیت بیمه الکترونیک در صنعت بیمۀ ایران با نگاه یکپارچه به پذیرش فناوری توسط بیمه گذاران و آمادگی الکترونیک بیمه گران

صفحه 77-94
محمد صالح ترکستانی

6.

بررسی تاثیر مجذوب شدن و ویژگی های وب سایت بر رضایت و استفاده کاربران از شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی: فیس بوک)

صفحه 95-110
سحر ناصری؛ کامران زاهدفر؛ سید محمد نوع پسند اصیل؛ محسن اکبری

7.

تأثیر عناصر آمیختۀ بازاریابی سبز بر وفاداری مشتریان به برند شرکت قند نقش جهان

صفحه 111-124
علی رشیدپور؛ علی صفری؛ سمیه حسین زاده

8.

مدلسازی تاثیرات تصویر مطلوب از سازمان بر مصرف کنندگان در بخش خدمات

صفحه 125-140
زهرا فاطمی؛ فهیمه سعادت یار؛ عطاءاله هرندی

9.

بررسی و شناسایی سبکهای تصمیم‌گیری خرید مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

صفحه 141-154
امیر وحید مقدم؛ ایمان عمویی؛ جلیل دلخواه

10.

تاثیرمخارج تبلیغات بر سودآوری در صنایع نساجی، پوشاک، کیف و چرم ایران

صفحه 155-172
علی دهقانی

11.

بررسی رفتار خرید اجتماعی مد در بازار پوشاک تهران

صفحه 173-190
مریم کریمی داویجانی؛ محسن نظری؛ محسن نظری؛ محمدرحیم اسفیدانی

12.

بررسی اثر انگیزاننده های اجتماعی فضای فروشگاهی بر رفتار فرانقشی خریداران در نقطه خرید (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیره ای رفاه)

صفحه 191-208
جلال خرم؛ علیرضا مسیبی؛ فرشته منصوری موید

13.

بررسی تأثیر علائم بیرونی کیفیت بر کیفیت ادراکی و قصد خرید کالا با درگیری ذهنی بالا ( مورد مطالعه: لپ تاپ)

صفحه 209-226
رقیه رضایی عرب؛ محسن نظری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب