1.

بررسی و مقایسه سبک های تصمیم گیری خرید مصرف کننده در میان بانوان شاغل و غیرشاغل

صفحه 1-24
الهام السادات میرهاشمی؛ شهریار عزیزی؛ منیژه قره چه

2.

پیش شرط ها و پیامد های وفاداری کاربران به موتور های جستجو: طراحی الگوی وفاداری کاربران ایرانی

صفحه 25-46
تورج غلامشاهی؛ یاسر آسمان دره؛ مجتبی کفاشان؛ علیرضا حدادیان

3.

تحلیلی بر عوامل موثر بر پیشنهادیه ارزش مشتری در صنعت پوشاک؛ ( مورد مطالعه: پوشاک پل)

صفحه 47-68
مریم جلالی؛ میثم شفیعی رودپشتی

4.

بررسی اثر نواهنگ بر خرید فروشگاهی:بررسی نقش مدت زمان ماندگاری مشتری در فروشگاه

صفحه 69-86
علیرضا مسیبی؛ مهدی نجفی سیاهرودی؛ سید حمید خداداد حسینی

5.

نقش تعدیل گری مهارتهای فروش در تاثیر فروش گرایی و مشتری گرایی بر عملکرد نیروی فروش نمایندگی های شرکت بیمه

صفحه 87-108
آذر کفاشپور؛ سعید مرتضوی؛ مصطفی مهرافروز

6.

ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر رفتارخرید آنی (مطالعه موردی: خریداران پوشاک و البسه جدید در پاساژهای شهرکرج )

صفحه 109-134
وحیدرضا میرابی؛ وحیدرضا میرابی؛ وحیدرضا میرابی؛ ابوالقاسم غلامرضا تهرانی

7.

شناسایی و دسته بندی معیارهای گزینش بانک توسط مشتریان: مطالعه‌ی موردی در بانک ملت شهر تهران

صفحه 135-156
محمدرضا پارسافرد؛ مرضیه سلطانی؛ حمزه محمدی؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ محمد علی حقیقی

8.

متغیرهای میانجی، تعدیل گر و مداخله گر در پژوهشهای بازاریابی: مفهوم، تفاوتها، آزمونها و رویه های آماری

صفحه 157-176
شهریار عزیزی

9.

مدل به‌کارگیری تکنیک‌های داده‌کاوی در شناسایی، بخش‌بندی و تحلیل رفتار مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی

صفحه 177-190
سیده فاطمه زین العابدینی؛ محمد خان بابایی

10.

ارائه یک مدل جهت اندازه گیری ارزش ویژه برند در حوزه خدمات:آزمون و پیاده سازی در یک دانشگاه مجازی

صفحه 191-206
مهدی گیاه چین؛ امیر اخلاصی

11.

تئوری پیشآیندها و پیامدهای هویت پذیری مصرف کنندگان از برند

صفحه 207-222
مجید حسنی نژاد؛ محمد عبدوی؛ احمد روستا

12.

بررسی ورتبه بندی مهمترین علل تمایل مصرف کنندگان داخلی درانتخاب محصول جایگزین خارجی (مطالعه موردی :صنعت شکلات سازی برندمیلاد)

صفحه 223-238
آذر نوش انصاری -طادی؛ محمد حسین مشرف جوادی؛ محمد حسین مشرف جوادی؛ حمیرا جمشیدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب