1.

بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد مصرف‌کنندگان به خرید محصولات جعلی برندهای لوکس در صنعت پوشاک (مورد: شهر ساری)

صفحه 1-34
عبدالحمید ابراهیمی؛ مهدی جعفرزاده؛ صابر بزرگی

2.

بررسی روابط ابعاد شخصیت و ارزش ویژه برند و نقش تعدیل گری صفات اخلاقی

صفحه 35-50
محمدرضا حمیدی زاده؛ محمدرضا کریمی علویجه؛ مرتضی رضایی

3.

به کارگیری فرایند تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی (FDAHP) و تحلیل خوشه سلسله مراتبی (HCA) در مدل آر.اف.ام. (RFM) جهت تعیین ارزش دوره عمر مشتری

صفحه 51-68
آذر کفاش پور؛ علی علیزاده زوارم

4.

انتخاب شکل مناسب تبلیغ اینترنتی در بخش خدمات حمل‏ ونقل هوایی، با استفاده از یک مدل کاربردی، مطالعه موردی شرکت هواپیمایی ایران ایر(هما)

صفحه 69-86
حمید ضرغام بروجنی؛ آنا علائی

5.

نگاشت مفهومی سرمایه اجتماعی در فعالیت‌های بازاریابی کارآفرینانه شرکت‌های کوچک

صفحه 87-106
محمدتقی طغرایی؛ مهران رضوانی

6.

بررسی تأثیر بازارمداری و نوآوری‌ بر عملکرد شرکت‌های غذایی بورس

صفحه 107-120
محمود حسینی؛ جمشید سالار

7.

بررسی جایگاه کامپیوتر‌های لپ تاپ در میان فروشندگان، با استفاده از تکنیک‌های نقشه ادراکی و لدرینگ

صفحه 121-134
مهد ی زری باف؛ نورا شاملی

8.

تدوین استراتژی و اولویت‌بندی استراتژی‌های شرکت بهنوش ایران با مقایسه رویکردهای فازی و QSPM

صفحه 135-154
حسن مهرمنش؛ نیما سعیدی؛ پدرام لسانی؛ الیاس بایرامی لاطران

9.

بررسی تاثیر آمیزه بازاریابی بر روی ارزش ویژه ی برند

صفحه 155-172
سلیمان ایران زاده؛ ایدا رنجبر؛ ناصر پور صادق

10.

بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از مدل سروکوال

صفحه 173-186
فرزاد زیویار؛ محمدصادق ضیائی؛ جواد نرگسیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب