1.

طراحی مدل بومی برندسازی برای کلان پروژه‌های چندمنظوره کشور و پیاده سازی و آزمون آن در یک مجموعه چند منظوره

صفحه 1-20
علی دیواندری؛ امیر اخلاصی

2.

شناسایی ویژگی‌های ساختاری و محتوایی مورد انتظار مشتریان از شعارهای تبلیغاتی بانک

صفحه 21-36
شهریار عزیزی؛ مجید حسنی نژاد؛ امین دینی؛ آسیه امیدیان؛ فاطمه فرهیخته

3.

بررسی تأثیر عوامل سازمانی بر پذیرش استفاده از نیروگاه‌های تولید همزمان برق و حرارت CHP توسط مشتریان سازمانی

صفحه 37-50
مهدی مؤمنی؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ علی حیدری

4.

بررسی تاثیرکارآفرینی و کسب و کار محوری بر نوآوری و ارزش مشتری

صفحه 51-68
مصطفی کاظمی؛ سمیرا پور

5.

کاربرد نظریه‌های خودمختاری، رفتار برنامه‌ریزی شده و کنش عقلایی در قصد خرید آنلاین (مورد مطالعه؛ تارنمای شرکت مسافربری رویال‌سفر‌ایرانیان)

صفحه 69-86
احمدعلی خائف الهی؛ علی نوری؛ محمدرضا ذبیحی

6.

بررسی دیدگاه هویت اجتماعی برند و تأثیر آن در توسعه وفاداری به برند (مورد مطالعه:شرکت تولیدکننده محصولات لبنی کاله)

صفحه 87-106
زهره شاهرخ دهدشتی؛ مهدی جعفرزاده کناری؛ علیرضا بخشی زاده

7.

ارائه مدلی جهت تبیین ارزش ویژه نام و نشان تجاری بر مبنای خرده‌فروشان

صفحه 107-122
حمید شاهبندرزاده؛ علیرضا ضیایی بیده

8.

دسته بندی متغیرهای وبکوال بر اساس مدل کانو در جهت ارزیابی رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی

صفحه 123-142
علی شائمی برزکی؛ جواد خزائی پول؛ مهدی پور مصطفی؛ هادی بالوئی

9.

بهینه سازی کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین و بازاریابی محصولات هوائی به روش AHP

صفحه 143-164
اکبر نیلی پور طباطبایی؛ بیژن خیامباشی؛ مهدی کرباسیان؛ محمد شریعتی

10.

بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر تصمیم خرید سبز مصرف‌کنندگان (مطالعه موردی: مصرف‌کنندگان محصولات لبنی شرکت پگاه در شهرستان شیراز)

صفحه 165-180
حبیب اله رعنایی کردشولی؛ احمد اله‌یاری بوزنجانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب