1.

طراحی مدل چابکی مشتری با رویکرد قابلیتهای پویای سازمانی: بررسی نقش شایستگی IT، هوشیاری کارآفرینانه و زیرکی بازار

صفحه 1-24
سهیلا خدامی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اصغر مشبکی؛ عادل آذر

2.

تاثیر بازاریابی درونی بر بازارگرایی با وجود متغیر های میانجی تعهدسازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در بنگاه‌های مالی: موردکاوی بانک ملت شهر تهران

صفحه 25-46
طهمورث حسنقلی پور؛ منوچهر انصاری؛ اکرم الهی گل؛ حسین رحمانی یوشانلوئی

3.

طراحی و تبیین مدل مزیت رقابتی مبتنی بر هوشمندی سازمانی در سازمان‌های دانش بنیان

صفحه 47-72
غلامعلی طبرسا؛ علی رضائیان؛ امیرهوشنگ نظرپوری

4.

بررسی نقش واسط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در تأثیر ارتباط موفق با مشتری و تصویر برند در هتل‌های 5 ستاره مشهد

صفحه 73-92
فریبرز رحیم نیا؛ سیده زهرا فاطمی

5.

بررسی تمایل به خرید الکترونیکی بر اساس بسط مدل پذیرش تکنولوژی

صفحه 93-110
حسین رضایی دولت آبادی؛ جواد خزائی پول؛ جواد شعبانی نفت چالی

6.

تاثیر بازاریابی درونی بر عملکرد سازمانی در شرکت‌های خدمات مسافرتی شهر تهران با استفاده از مدل‌سازی معادلات ساختاری

صفحه 111-128
یعقوب حسینی؛ سحر رحمانی

7.

الگویی برای مکان‌یابی شعب موسسه مالی و اعتباری قوامین

صفحه 129-148
سید محمد علی خاتمی فیروزآبادی؛ سجاد اللهی رودپشتی؛ محمد تقی تقوی فرد

8.

بررسی تاثیر بازار محوری بر نگرش‌های شغلی(مطالعه: بانک‌های تجاری شهر بوشهر)

صفحه 149-166
منیجه بحرینی زاده؛ مجید اسماعیل پور؛ عیسی شهنیایی

9.

مستند سازی شیوه‌های نوین ترفیع در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت پوشاک

صفحه 167-184
مهران رضوانی؛ نرگس خرمشاهی

10.

تحلیل ریسک توسعه محصول جدید (NPD) با استفاده از شبکه‌های بیز (BNs)

صفحه 185-202
محمدرحیم رمضانیان؛ ابوالقاسم نصیر؛ عبدالله عبدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب