1.

طبقه‌بندی نیازهای مشتریان و تجزیه و تحلیل رفتار آنها با استفاده از الگوی تلفیقی کانو و قوانین انجمنی

صفحه 1-16
آرش شاهین؛ رضا صالح زاده

2.

ارزیابی اثربخشی تبلیغات بانک پارسیان و شناسایی مهمرین عامل در افزایش اثربخشی آن در سطح شهر تهران

صفحه 17-40
علی ربیعی؛ محمود محمدیان؛ بیتا برادران جمیلی

3.

به کارگیری مدل بلوغ قابلیت‌های بازاریابی به منظور ارزیابی فرآیندهای بازاریابی در شرکت ایران ترانسفو

صفحه 41-60
سید مجتبی اخوان حجازی؛ آرمان احمدی زاد؛ امیر حسین صبور طینت

4.

شناسایی و رتبه بندی شاخص‏های ارزیابی عملکرد در ورود به بازارهای خارجی (مطالعه موردی: ایران خودرو)

صفحه 61-78
اسماعیل ملک اخلاق؛ محمد نوع پسند اصیل؛ خدیجه جمالی

5.

طراحی و تبیین مدل وفاداری پایدار مشتریان تجارت الکترونیکی: مطالعه‌ای در وب سایت‌های خرده فروشی

صفحه 79-92
محمدرضا حمیدی زاده؛ عباسعلی حاج کریمی؛ محمدجواد نائیجی

6.

تحلیل تأثیر ادراک مشتریان از آمیخته بازاریابی بر ارزش نام و نشان تجاری (مورد مطالعه: محصولات مواد غذایی رضوی)

صفحه 93-104
حبیب اله دعائی؛ مصطفی کاظمی؛ منصوره حسینی رباط

7.

ارائه روشی نوین برای امنیت ارسال پول الکترونیکی بر اساس امضای کور و الگوریتم‌های رمزنگاری نامتقارن

صفحه 105-116
هادی حجتی طالمی؛ رضا بوستانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب