1.

اثر بخشی آموزش‌ کنترل تکانه و توجه بر پردازش هیجانی، تکانشگری و حواس‌پرتی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال ریاضی

صفحه 1-22
محمد نریمانی؛ مسلم عباسی؛ محمدجواد بگیان کوله‌مرز؛ اکبر رضایی‌فرد

2.

ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه پنج بعدی ذهن‌آگاهی در بین مردم

صفحه 23-40
ایلناز سجادیان

3.

تعیین نقش تجارب تحصیلی، جنسیت و وضعیت سکونت بر سلامت روان دانشجویان علوم انسانی

صفحه 41-56
مسعود کیانی؛ جواد اژه ای؛ علی یزدخواستی

4.

ابعاد دلبستگی بزرگسالان به عنوان پیش‌بینی‌کننده سبک‌های حلّ تعارض زناشویی

صفحه 57-72
روح الله کرمی بلداجی؛ سید رضا فلاح چای؛ اقبال زارعی؛ ماجده ثابت زاده

5.

پیش‌بینی احساس غربت دانشجویان جدیدالورود بر اساس سبک‌های دلبستگی و امیدواری

صفحه 73-86
احمد ولیخانی؛ محمدعلی گودرزی؛ مهران فرهادی

6.

مقایسه هیجان ابراز شده و سبک‌های مقابله با استرس در سه گروه بیماران مبتلا به اختلال وسواس فکری و عملی و وابسته به مواد و همراهان و عادی

صفحه 87-100
فهیمه رهگذر؛ ناهید اکرمی؛ حسینعلی مهرابی

7.

پیش‌بینی عملکرد تحصیلی دانشجویان دوره‌های الکترونیکی براساس مهارت‌های فراشناختی و هوش هیجانی آنان

صفحه 101-110
یاسمین عابدینی؛ نگین برات دستجردی

8.

نقش خستگی شناختی بر کمال‌گرایی، انعطاف‌پذیری روان‌شناختی و راهبردهای مقابله با استرس

صفحه 111-126
ماهگل توکلی؛ مژگان ایرانمنش

9.

مقایسه اثربخشی مداخله متمرکز بر تروما و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر توانایی و مشکلات رفتاری دختران شاهد و ایثارگر

صفحه 127-142
مریم اسماعیلی

10.

بررسی رابطه مهارت‌های ارتباطی با صمیمیت زناشویی

صفحه 143-152
سمیه جابری؛ عذرا اعتمادی؛ سید احمد احمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب