1.

پیوست و چکیده


2.

مقایسه اثربخشی آموزش شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بومی‌شده و آموزش شناختی ـ رفتاری بر نگرش‌های ناکارآمد و عواطف شغلی کارکنان

صفحه 1-20
داریوش جلالی؛ اصغر آقایی؛ هوشنگ طالبی؛ محمدعلی مظاهری

3.

تأثیر آموزش‌ مهارت‌های زندگی بر علائم اضطراب اجتماعی و شیوه‌های مقابله‌ای با استرس در نوجوانان خانواده‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی

صفحه 21-36
مهدی حسنوندعموزاده

4.

پنج عامل بزرگ شخصیت و مکانیسم‌های دفاعی در پیش‌بینی کیفیت زندگی زنان دارای اختلال بدکارکردی جنسی

صفحه 37-50
رسول روشن؛ مریم مقدسین

5.

مطالعۀ اثرهای حالت‌های فراشناختی، راهبردهای پردازش و نظم‌دهی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان

صفحه 51-66
زینت رعیتی؛ ایرج صالحی؛ سید موسی کافی؛ سجاد رضائی

6.

تأثیر تعهد دینی، دلبستگی دینی و همدلی بر پرخاشگری در بین دانش‌آموزان مقطع دبیرستان

صفحه 67-80
محبوبه فرحان فر؛ محمد علی نادی؛ حسین مولوی

7.

ارائه مدلی برای بررسی تأثیر راهبردهای الگوی تفکر سازنده بر خود ـ کارآمدی دانشجویان

صفحه 81-94
سید محسن علامه؛ رضا صالح‌زاده

8.

اثربخشی آموزش الگوی ارتباطی زوجین بر میزان علائم نقص توجه و بیش‌فعالی دانش‌آموزان

صفحه 95-106
مختار ملک پور؛ ارغوان شریعت؛ امیر قمرانی

9.

تبیین راهبردهای مدیریت قلدری بر اساس خودکارآمدی معلمان: نقش میانجی‌گرایانه باورها و نگرش‌های معلمان درباره قلدری دانش‌آموزان

صفحه 107-120
منصور بیرامی؛ فرشته گل پرور؛ میر محمود میرنسب

10.

اثربخشی سبک مدیریت دموکراسی قانون‌مدار کلاس درس بر میزان عزت‌نفس دانش‌آموزان پسر

صفحه 121-132
حشمت اله نظری؛ سجاد امینی منش؛ عبداله پارسا؛ سعید شیخی

11.

تأثیر آموزش "سیستم ارتباطی مبادله تصویر" (پکس) بر مهارت‌‌های اجتماعی کودکان پسر با اختلالات اتیستیک

صفحه 133-146
مرضیه غلامی؛ شهلا البرزی؛ قربان همتی علمدارلو


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب