| تعداد نشریات | 43 |
| تعداد شمارهها | 1,794 |
| تعداد مقالات | 14,643 |
| تعداد مشاهده مقاله | 39,093,036 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 15,191,470 |
کودکان، ریاضیات و فلسفه | ||
| نشریه ریاضی و جامعه | ||
| مقاله 1، دوره 1، شماره 3، آذر 1395، صفحه 1-5 اصل مقاله (929.02 K) | ||
| نوع مقاله: مقاله پژوهشی | ||
| شناسه دیجیتال (DOI): 10.22108/msci.2016.6865 | ||
| نویسنده | ||
| مسعود آرین نژاد* | ||
| دانشگاه زنجان | ||
| چکیده | ||
| اشاره: بازبینی موضوع درک و آموزش ریاضیات در ارتباط با رشد خلاق کودکان و ارتباط آن با حوزهی پایه-ای دیگری چون فلسفه، به علاوهی شایدها و بایدهایی در قاعده های بازی های جاری این میدان ها محور معانی و اشارات این نوشته هستند. | ||
| کلیدواژهها | ||
| کودک؛ فلسفه؛ آموزش؛ خلاقیت؛ تصویر ریاضی | ||
| مراجع | ||
|
[1] م. صفایی مقدم، برنامه آموزش فلسفه به کودکان، فصلنامه علمی پژوهشی دانشگاه الزهرا، 8 شمارههای 161-184 (1377) 26،27 . [2] س. ناجی، فلسفه برای کودکان و نوجوانان، فصلنامه حوزه و دانشگاه، 116-117 (1383) 40. [3] ک. فیلیپ، داستانهای فکری برای کودکان، (کندو کاوهای فلسفی)، ترجمه احسان باقری، انتشارات امیرکبیر، 1384. [4] ص. محمدی، میتوان کودکان را فیلسوف بارآورد، روزنامه همشهری، 27 آبان 1386. [5] م. آرین نژاد، کودکان و ریاضیات، خبرنامه انجمن ریاضی ایران، 25 شماره (1382) 6-7. [6] http://cehs.montclair.edu/academic/ipac [7] http://www.philosophyslam.org | ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 2,471 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 2,917 |
||