محمدیاری, زهره. (1404). تاثیر بازاریابی اجتماعی بر مشارکت مردمی در وقف‌های نوین: نقش میانجی حس تعلق اجتماعی و هویت اجتماعی ادراک‌شده. , (), -. doi: 10.22108/ecs.2025.146283.1139
زهره محمدیاری. "تاثیر بازاریابی اجتماعی بر مشارکت مردمی در وقف‌های نوین: نقش میانجی حس تعلق اجتماعی و هویت اجتماعی ادراک‌شده". , , , 1404, -. doi: 10.22108/ecs.2025.146283.1139
محمدیاری, زهره. (1404). 'تاثیر بازاریابی اجتماعی بر مشارکت مردمی در وقف‌های نوین: نقش میانجی حس تعلق اجتماعی و هویت اجتماعی ادراک‌شده', , (), pp. -. doi: 10.22108/ecs.2025.146283.1139
محمدیاری, زهره. تاثیر بازاریابی اجتماعی بر مشارکت مردمی در وقف‌های نوین: نقش میانجی حس تعلق اجتماعی و هویت اجتماعی ادراک‌شده. , 1404; (): -. doi: 10.22108/ecs.2025.146283.1139


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب