جلال نیا, راحله, اکبری, محسن. (1404). ارائۀ الگویی جهت تدوین راهبرد بازاریابی پایدار در صنایع غذایی ایران (مورد مطالعه: تولیدکنندگان فرآورده‌های پروتئینی). , 15(3), 77-104. doi: 10.22108/nmrj.2025.145879.3212
راحله جلال نیا; محسن اکبری. "ارائۀ الگویی جهت تدوین راهبرد بازاریابی پایدار در صنایع غذایی ایران (مورد مطالعه: تولیدکنندگان فرآورده‌های پروتئینی)". , 15, 3, 1404, 77-104. doi: 10.22108/nmrj.2025.145879.3212
جلال نیا, راحله, اکبری, محسن. (1404). 'ارائۀ الگویی جهت تدوین راهبرد بازاریابی پایدار در صنایع غذایی ایران (مورد مطالعه: تولیدکنندگان فرآورده‌های پروتئینی)', , 15(3), pp. 77-104. doi: 10.22108/nmrj.2025.145879.3212
جلال نیا, راحله, اکبری, محسن. ارائۀ الگویی جهت تدوین راهبرد بازاریابی پایدار در صنایع غذایی ایران (مورد مطالعه: تولیدکنندگان فرآورده‌های پروتئینی). , 1404; 15(3): 77-104. doi: 10.22108/nmrj.2025.145879.3212


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب