مشایخ, شهناز, حیدری فراهانی, مهدیه. (1404). تأثیر یادگیری تجربی از طریق بازی بر عملکرد تحصیلی خودادراک‌شده در آموزش حسابداری با میانجیگری خودکارآمدی و انگیزۀ یادگیری: مطالعۀ موردی دانش‌آموزان دختر پایۀ دهم و یازدهم شهر تهران. , 20(1), 51-72. doi: 10.22108/nea.2025.142438.2069
شهناز مشایخ; مهدیه حیدری فراهانی. "تأثیر یادگیری تجربی از طریق بازی بر عملکرد تحصیلی خودادراک‌شده در آموزش حسابداری با میانجیگری خودکارآمدی و انگیزۀ یادگیری: مطالعۀ موردی دانش‌آموزان دختر پایۀ دهم و یازدهم شهر تهران". , 20, 1, 1404, 51-72. doi: 10.22108/nea.2025.142438.2069
مشایخ, شهناز, حیدری فراهانی, مهدیه. (1404). 'تأثیر یادگیری تجربی از طریق بازی بر عملکرد تحصیلی خودادراک‌شده در آموزش حسابداری با میانجیگری خودکارآمدی و انگیزۀ یادگیری: مطالعۀ موردی دانش‌آموزان دختر پایۀ دهم و یازدهم شهر تهران', , 20(1), pp. 51-72. doi: 10.22108/nea.2025.142438.2069
مشایخ, شهناز, حیدری فراهانی, مهدیه. تأثیر یادگیری تجربی از طریق بازی بر عملکرد تحصیلی خودادراک‌شده در آموزش حسابداری با میانجیگری خودکارآمدی و انگیزۀ یادگیری: مطالعۀ موردی دانش‌آموزان دختر پایۀ دهم و یازدهم شهر تهران. , 1404; 20(1): 51-72. doi: 10.22108/nea.2025.142438.2069


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب