امامی, مهدی, صنایعی, علی, کاظمی, علی. (1403). ارائه الگوی هم‌آفرینی ارزش با رویکرد بازاریابی معکوس بنگاه به بنگاه در شرکت‌های تعاونی دانش‌بنیان استان اصفهان. , 14(4), 183-216. doi: 10.22108/nmrj.2025.143688.3128
مهدی امامی; علی صنایعی; علی کاظمی. "ارائه الگوی هم‌آفرینی ارزش با رویکرد بازاریابی معکوس بنگاه به بنگاه در شرکت‌های تعاونی دانش‌بنیان استان اصفهان". , 14, 4, 1403, 183-216. doi: 10.22108/nmrj.2025.143688.3128
امامی, مهدی, صنایعی, علی, کاظمی, علی. (1403). 'ارائه الگوی هم‌آفرینی ارزش با رویکرد بازاریابی معکوس بنگاه به بنگاه در شرکت‌های تعاونی دانش‌بنیان استان اصفهان', , 14(4), pp. 183-216. doi: 10.22108/nmrj.2025.143688.3128
امامی, مهدی, صنایعی, علی, کاظمی, علی. ارائه الگوی هم‌آفرینی ارزش با رویکرد بازاریابی معکوس بنگاه به بنگاه در شرکت‌های تعاونی دانش‌بنیان استان اصفهان. , 1403; 14(4): 183-216. doi: 10.22108/nmrj.2025.143688.3128


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب