رحیمی, حسین, حسینی, میر قادر. (1403). مطالعه ترکیبی تأثیر فناوری واقعیت افزوده بر ارزش برند و هوشمندی در تصمیم‌گیری در صنایع خرده فروشی. , 14(4), 149-182. doi: 10.22108/nmrj.2025.144073.3143
حسین رحیمی; میر قادر حسینی. "مطالعه ترکیبی تأثیر فناوری واقعیت افزوده بر ارزش برند و هوشمندی در تصمیم‌گیری در صنایع خرده فروشی". , 14, 4, 1403, 149-182. doi: 10.22108/nmrj.2025.144073.3143
رحیمی, حسین, حسینی, میر قادر. (1403). 'مطالعه ترکیبی تأثیر فناوری واقعیت افزوده بر ارزش برند و هوشمندی در تصمیم‌گیری در صنایع خرده فروشی', , 14(4), pp. 149-182. doi: 10.22108/nmrj.2025.144073.3143
رحیمی, حسین, حسینی, میر قادر. مطالعه ترکیبی تأثیر فناوری واقعیت افزوده بر ارزش برند و هوشمندی در تصمیم‌گیری در صنایع خرده فروشی. , 1403; 14(4): 149-182. doi: 10.22108/nmrj.2025.144073.3143


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب