روشن آزاده, زهرا, کردناییج, اسدالله, منصوری مؤید, فرشته. (1404). بررسی تأثیر نوآوری برند بر طنین برند با نقش میانجی تجربۀ برند (مورد مطالعه: مشتریان بانک پاسارگاد تهران). , 15(1), 1-24. doi: 10.22108/nmrj.2025.143214.3114
زهرا روشن آزاده; اسدالله کردناییج; فرشته منصوری مؤید. "بررسی تأثیر نوآوری برند بر طنین برند با نقش میانجی تجربۀ برند (مورد مطالعه: مشتریان بانک پاسارگاد تهران)". , 15, 1, 1404, 1-24. doi: 10.22108/nmrj.2025.143214.3114
روشن آزاده, زهرا, کردناییج, اسدالله, منصوری مؤید, فرشته. (1404). 'بررسی تأثیر نوآوری برند بر طنین برند با نقش میانجی تجربۀ برند (مورد مطالعه: مشتریان بانک پاسارگاد تهران)', , 15(1), pp. 1-24. doi: 10.22108/nmrj.2025.143214.3114
روشن آزاده, زهرا, کردناییج, اسدالله, منصوری مؤید, فرشته. بررسی تأثیر نوآوری برند بر طنین برند با نقش میانجی تجربۀ برند (مورد مطالعه: مشتریان بانک پاسارگاد تهران). , 1404; 15(1): 1-24. doi: 10.22108/nmrj.2025.143214.3114


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب