شریعت نژاد, علی, یاراحمدی, لیلا. (1404). شناسایی و تحلیل ترجیحات مصرف‌کنندگان با ویژگی غالب نسل زد و نسل وای در خصوص خدمات و محصولات صنعت پوشاک با تأکید بر تفاوت‌های بین‌نسلی با رویکرد FCM. , (), -. doi: 10.22108/nmrj.2025.143360.3116
علی شریعت نژاد; لیلا یاراحمدی. "شناسایی و تحلیل ترجیحات مصرف‌کنندگان با ویژگی غالب نسل زد و نسل وای در خصوص خدمات و محصولات صنعت پوشاک با تأکید بر تفاوت‌های بین‌نسلی با رویکرد FCM". , , , 1404, -. doi: 10.22108/nmrj.2025.143360.3116
شریعت نژاد, علی, یاراحمدی, لیلا. (1404). 'شناسایی و تحلیل ترجیحات مصرف‌کنندگان با ویژگی غالب نسل زد و نسل وای در خصوص خدمات و محصولات صنعت پوشاک با تأکید بر تفاوت‌های بین‌نسلی با رویکرد FCM', , (), pp. -. doi: 10.22108/nmrj.2025.143360.3116
شریعت نژاد, علی, یاراحمدی, لیلا. شناسایی و تحلیل ترجیحات مصرف‌کنندگان با ویژگی غالب نسل زد و نسل وای در خصوص خدمات و محصولات صنعت پوشاک با تأکید بر تفاوت‌های بین‌نسلی با رویکرد FCM. , 1404; (): -. doi: 10.22108/nmrj.2025.143360.3116


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب