شریعت نژاد, علی, یاراحمدی, لیلا. (1404). شناسایی و تحلیل ترجیحات مصرف‌کنندگان با ویژگی غالب نسل زِد و نسل وای در‌خصوص خدمات و محصولات صنعت پوشاک با تأکید بر تفاوت‌های بین نسلی با رویکرد FCM. , 15(1), 25-54. doi: 10.22108/nmrj.2025.143360.3116
علی شریعت نژاد; لیلا یاراحمدی. "شناسایی و تحلیل ترجیحات مصرف‌کنندگان با ویژگی غالب نسل زِد و نسل وای در‌خصوص خدمات و محصولات صنعت پوشاک با تأکید بر تفاوت‌های بین نسلی با رویکرد FCM". , 15, 1, 1404, 25-54. doi: 10.22108/nmrj.2025.143360.3116
شریعت نژاد, علی, یاراحمدی, لیلا. (1404). 'شناسایی و تحلیل ترجیحات مصرف‌کنندگان با ویژگی غالب نسل زِد و نسل وای در‌خصوص خدمات و محصولات صنعت پوشاک با تأکید بر تفاوت‌های بین نسلی با رویکرد FCM', , 15(1), pp. 25-54. doi: 10.22108/nmrj.2025.143360.3116
شریعت نژاد, علی, یاراحمدی, لیلا. شناسایی و تحلیل ترجیحات مصرف‌کنندگان با ویژگی غالب نسل زِد و نسل وای در‌خصوص خدمات و محصولات صنعت پوشاک با تأکید بر تفاوت‌های بین نسلی با رویکرد FCM. , 1404; 15(1): 25-54. doi: 10.22108/nmrj.2025.143360.3116


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب