گودرزی, مجید. (1404). تبیین و تحلیل اثر مؤلفههای ارزش ویژۀ برند بر توسعۀ گردشگری پزشکی (مطالعۀ موردی: کلانشهر اهواز). , 15(2), 1-34. doi: 10.22108/sppl.2025.142383.1803
مجید گودرزی. "تبیین و تحلیل اثر مؤلفههای ارزش ویژۀ برند بر توسعۀ گردشگری پزشکی (مطالعۀ موردی: کلانشهر اهواز)". , 15, 2, 1404, 1-34. doi: 10.22108/sppl.2025.142383.1803
گودرزی, مجید. (1404). 'تبیین و تحلیل اثر مؤلفههای ارزش ویژۀ برند بر توسعۀ گردشگری پزشکی (مطالعۀ موردی: کلانشهر اهواز)', , 15(2), pp. 1-34. doi: 10.22108/sppl.2025.142383.1803
گودرزی, مجید. تبیین و تحلیل اثر مؤلفههای ارزش ویژۀ برند بر توسعۀ گردشگری پزشکی (مطالعۀ موردی: کلانشهر اهواز). , 1404; 15(2): 1-34. doi: 10.22108/sppl.2025.142383.1803


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب