بزرگ پور, زینب, باشکوه اجیرلو, محمد, رحیمی کلور, حسین, زارعی, قاسم. (1403). خوشه‌بندی محرک‌های مؤثر بر رفتار انتخاب کانال مشتریان در بستر خرده‌فروشی همه‌کاناله. , 14(4), 31-64. doi: 10.22108/nmrj.2025.143125.3111
زینب بزرگ پور; محمد باشکوه اجیرلو; حسین رحیمی کلور; قاسم زارعی. "خوشه‌بندی محرک‌های مؤثر بر رفتار انتخاب کانال مشتریان در بستر خرده‌فروشی همه‌کاناله". , 14, 4, 1403, 31-64. doi: 10.22108/nmrj.2025.143125.3111
بزرگ پور, زینب, باشکوه اجیرلو, محمد, رحیمی کلور, حسین, زارعی, قاسم. (1403). 'خوشه‌بندی محرک‌های مؤثر بر رفتار انتخاب کانال مشتریان در بستر خرده‌فروشی همه‌کاناله', , 14(4), pp. 31-64. doi: 10.22108/nmrj.2025.143125.3111
بزرگ پور, زینب, باشکوه اجیرلو, محمد, رحیمی کلور, حسین, زارعی, قاسم. خوشه‌بندی محرک‌های مؤثر بر رفتار انتخاب کانال مشتریان در بستر خرده‌فروشی همه‌کاناله. , 1403; 14(4): 31-64. doi: 10.22108/nmrj.2025.143125.3111


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب