متوسل, عطیه, فتح آبادی, جلیل, شکری, امید. (1403). مدل‌یابی روابط بین اهمال‌کاری تحصیلی، تنظیم هیجان و بهزیستی تحصیلی در دانش‌آموزان: آزمون تفاوت جنسیتی. , 10(1), 115-138. doi: 10.22108/ppls.2024.140381.2498
عطیه متوسل; جلیل فتح آبادی; امید شکری. "مدل‌یابی روابط بین اهمال‌کاری تحصیلی، تنظیم هیجان و بهزیستی تحصیلی در دانش‌آموزان: آزمون تفاوت جنسیتی". , 10, 1, 1403, 115-138. doi: 10.22108/ppls.2024.140381.2498
متوسل, عطیه, فتح آبادی, جلیل, شکری, امید. (1403). 'مدل‌یابی روابط بین اهمال‌کاری تحصیلی، تنظیم هیجان و بهزیستی تحصیلی در دانش‌آموزان: آزمون تفاوت جنسیتی', , 10(1), pp. 115-138. doi: 10.22108/ppls.2024.140381.2498
متوسل, عطیه, فتح آبادی, جلیل, شکری, امید. مدل‌یابی روابط بین اهمال‌کاری تحصیلی، تنظیم هیجان و بهزیستی تحصیلی در دانش‌آموزان: آزمون تفاوت جنسیتی. , 1403; 10(1): 115-138. doi: 10.22108/ppls.2024.140381.2498


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب