غریبی, حسن, تبارشرفی, صابر, رحمیان, شهین, شفائی راد, صبا. (1403). مقایسۀ اثربخشی آموزش بر اساس الگوی چرخۀ یادگیری، روش مشارکتی و روش معمول بر میزان مشغولیت تحصیلی و نگرش به یادگیری در درس علوم تجربی پسران پایۀ هشتم. , 19(2), 1-22. doi: 10.22108/nea.2024.142025.2050
حسن غریبی; صابر تبارشرفی; شهین رحمیان; صبا شفائی راد. "مقایسۀ اثربخشی آموزش بر اساس الگوی چرخۀ یادگیری، روش مشارکتی و روش معمول بر میزان مشغولیت تحصیلی و نگرش به یادگیری در درس علوم تجربی پسران پایۀ هشتم". , 19, 2, 1403, 1-22. doi: 10.22108/nea.2024.142025.2050
غریبی, حسن, تبارشرفی, صابر, رحمیان, شهین, شفائی راد, صبا. (1403). 'مقایسۀ اثربخشی آموزش بر اساس الگوی چرخۀ یادگیری، روش مشارکتی و روش معمول بر میزان مشغولیت تحصیلی و نگرش به یادگیری در درس علوم تجربی پسران پایۀ هشتم', , 19(2), pp. 1-22. doi: 10.22108/nea.2024.142025.2050
غریبی, حسن, تبارشرفی, صابر, رحمیان, شهین, شفائی راد, صبا. مقایسۀ اثربخشی آموزش بر اساس الگوی چرخۀ یادگیری، روش مشارکتی و روش معمول بر میزان مشغولیت تحصیلی و نگرش به یادگیری در درس علوم تجربی پسران پایۀ هشتم. , 1403; 19(2): 1-22. doi: 10.22108/nea.2024.142025.2050


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب