منعم سکر, علی, کاشف, سیدمحمد, بهنام, محسن. (1403). نقش چابکی یادگیری در ارتباط میان تجربه خدمات و هم‌آفرینی ارزش در مصرف‌کنندگان با نقش تعدیل‌گری عجین شدن شناختی. , (), -. doi: 10.22108/nmrj.2025.142806.3101
علی منعم سکر; سیدمحمد کاشف; محسن بهنام. "نقش چابکی یادگیری در ارتباط میان تجربه خدمات و هم‌آفرینی ارزش در مصرف‌کنندگان با نقش تعدیل‌گری عجین شدن شناختی". , , , 1403, -. doi: 10.22108/nmrj.2025.142806.3101
منعم سکر, علی, کاشف, سیدمحمد, بهنام, محسن. (1403). 'نقش چابکی یادگیری در ارتباط میان تجربه خدمات و هم‌آفرینی ارزش در مصرف‌کنندگان با نقش تعدیل‌گری عجین شدن شناختی', , (), pp. -. doi: 10.22108/nmrj.2025.142806.3101
منعم سکر, علی, کاشف, سیدمحمد, بهنام, محسن. نقش چابکی یادگیری در ارتباط میان تجربه خدمات و هم‌آفرینی ارزش در مصرف‌کنندگان با نقش تعدیل‌گری عجین شدن شناختی. , 1403; (): -. doi: 10.22108/nmrj.2025.142806.3101


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب