العیدانی, اسامه, حسنقلی پور, طهمورث, انصاری, منوچهر. (1403). شناسایی محرک‌های آنلاین و آفلاین ارزش ویژۀ برند مشتری‌محور در شرکت‌های مخابراتی کشور عراق. , 14(2), 149-170. doi: 10.22108/nmrj.2024.139429.2977
اسامه العیدانی; طهمورث حسنقلی پور; منوچهر انصاری. "شناسایی محرک‌های آنلاین و آفلاین ارزش ویژۀ برند مشتری‌محور در شرکت‌های مخابراتی کشور عراق". , 14, 2, 1403, 149-170. doi: 10.22108/nmrj.2024.139429.2977
العیدانی, اسامه, حسنقلی پور, طهمورث, انصاری, منوچهر. (1403). 'شناسایی محرک‌های آنلاین و آفلاین ارزش ویژۀ برند مشتری‌محور در شرکت‌های مخابراتی کشور عراق', , 14(2), pp. 149-170. doi: 10.22108/nmrj.2024.139429.2977
العیدانی, اسامه, حسنقلی پور, طهمورث, انصاری, منوچهر. شناسایی محرک‌های آنلاین و آفلاین ارزش ویژۀ برند مشتری‌محور در شرکت‌های مخابراتی کشور عراق. , 1403; 14(2): 149-170. doi: 10.22108/nmrj.2024.139429.2977


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب