حیدری رضی آباد, نادر, رحیم زاده, وحید, خالق خواه, علی. (1403). اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای (4C-ID) بر یادگیری معنادار و تفکر انتقادی دانش‌آموزان پایه ششم شهرستان اردبیل. , (), -. doi: 10.22108/nea.2024.142142.2053
نادر حیدری رضی آباد; وحید رحیم زاده; علی خالق خواه. "اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای (4C-ID) بر یادگیری معنادار و تفکر انتقادی دانش‌آموزان پایه ششم شهرستان اردبیل". , , , 1403, -. doi: 10.22108/nea.2024.142142.2053
حیدری رضی آباد, نادر, رحیم زاده, وحید, خالق خواه, علی. (1403). 'اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای (4C-ID) بر یادگیری معنادار و تفکر انتقادی دانش‌آموزان پایه ششم شهرستان اردبیل', , (), pp. -. doi: 10.22108/nea.2024.142142.2053
حیدری رضی آباد, نادر, رحیم زاده, وحید, خالق خواه, علی. اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای (4C-ID) بر یادگیری معنادار و تفکر انتقادی دانش‌آموزان پایه ششم شهرستان اردبیل. , 1403; (): -. doi: 10.22108/nea.2024.142142.2053


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب