شاه حسینی, نیما, اصانلو, بهاره, خدامی, سهیلا. (1403). بررسی نحوه شکل گیری ارزش ویژه برند مبتنی بر نمادگرایی فرهنگی برند در صنعت مواد غذایی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), -. doi: 10.22108/nmrj.2024.140779.3029
نیما شاه حسینی; بهاره اصانلو; سهیلا خدامی. "بررسی نحوه شکل گیری ارزش ویژه برند مبتنی بر نمادگرایی فرهنگی برند در صنعت مواد غذایی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, , , 1403, -. doi: 10.22108/nmrj.2024.140779.3029
شاه حسینی, نیما, اصانلو, بهاره, خدامی, سهیلا. (1403). 'بررسی نحوه شکل گیری ارزش ویژه برند مبتنی بر نمادگرایی فرهنگی برند در صنعت مواد غذایی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), pp. -. doi: 10.22108/nmrj.2024.140779.3029
شاه حسینی, نیما, اصانلو, بهاره, خدامی, سهیلا. بررسی نحوه شکل گیری ارزش ویژه برند مبتنی بر نمادگرایی فرهنگی برند در صنعت مواد غذایی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1403; (): -. doi: 10.22108/nmrj.2024.140779.3029


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب