شاه حسینی, نیما, اصانلو, بهاره, خدامی, سهیلا. (1403). بررسی نحوۀ شکل‌گیری ارزش ویژۀ برند مبتنی بر نمادگرایی فرهنگی برند در صنعت مواد غذایی. , 14(2), 171-200. doi: 10.22108/nmrj.2024.140779.3029
نیما شاه حسینی; بهاره اصانلو; سهیلا خدامی. "بررسی نحوۀ شکل‌گیری ارزش ویژۀ برند مبتنی بر نمادگرایی فرهنگی برند در صنعت مواد غذایی". , 14, 2, 1403, 171-200. doi: 10.22108/nmrj.2024.140779.3029
شاه حسینی, نیما, اصانلو, بهاره, خدامی, سهیلا. (1403). 'بررسی نحوۀ شکل‌گیری ارزش ویژۀ برند مبتنی بر نمادگرایی فرهنگی برند در صنعت مواد غذایی', , 14(2), pp. 171-200. doi: 10.22108/nmrj.2024.140779.3029
شاه حسینی, نیما, اصانلو, بهاره, خدامی, سهیلا. بررسی نحوۀ شکل‌گیری ارزش ویژۀ برند مبتنی بر نمادگرایی فرهنگی برند در صنعت مواد غذایی. , 1403; 14(2): 171-200. doi: 10.22108/nmrj.2024.140779.3029


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب