دهقانیان, آرمین, عابدین, بهاره, حسینی, ابوالحسن. (1403). تبیین محرک‌های ارزش ادراک‌شدۀ مشتریان صنعت خرده‌فروشی: تحلیل مضمون و آنتروپی شانون. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 14(2), 55-82. doi: 10.22108/nmrj.2024.141096.3040
آرمین دهقانیان; بهاره عابدین; ابوالحسن حسینی. "تبیین محرک‌های ارزش ادراک‌شدۀ مشتریان صنعت خرده‌فروشی: تحلیل مضمون و آنتروپی شانون". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 14, 2, 1403, 55-82. doi: 10.22108/nmrj.2024.141096.3040
دهقانیان, آرمین, عابدین, بهاره, حسینی, ابوالحسن. (1403). 'تبیین محرک‌های ارزش ادراک‌شدۀ مشتریان صنعت خرده‌فروشی: تحلیل مضمون و آنتروپی شانون', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 14(2), pp. 55-82. doi: 10.22108/nmrj.2024.141096.3040
دهقانیان, آرمین, عابدین, بهاره, حسینی, ابوالحسن. تبیین محرک‌های ارزش ادراک‌شدۀ مشتریان صنعت خرده‌فروشی: تحلیل مضمون و آنتروپی شانون. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1403; 14(2): 55-82. doi: 10.22108/nmrj.2024.141096.3040


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب