فرخی, مجتبی, امیری, زینب, عمادی, پویا. (1403). تأثیر همراستایی بین اینفلوئنسرها و مخاطبانشان بر قصد خرید با نقش میانجی رفتار شهروندی مشتری و رفتار مشارکت مشتری. , 14(2), 27-54. doi: 10.22108/nmrj.2024.140899.3037
مجتبی فرخی; زینب امیری; پویا عمادی. "تأثیر همراستایی بین اینفلوئنسرها و مخاطبانشان بر قصد خرید با نقش میانجی رفتار شهروندی مشتری و رفتار مشارکت مشتری". , 14, 2, 1403, 27-54. doi: 10.22108/nmrj.2024.140899.3037
فرخی, مجتبی, امیری, زینب, عمادی, پویا. (1403). 'تأثیر همراستایی بین اینفلوئنسرها و مخاطبانشان بر قصد خرید با نقش میانجی رفتار شهروندی مشتری و رفتار مشارکت مشتری', , 14(2), pp. 27-54. doi: 10.22108/nmrj.2024.140899.3037
فرخی, مجتبی, امیری, زینب, عمادی, پویا. تأثیر همراستایی بین اینفلوئنسرها و مخاطبانشان بر قصد خرید با نقش میانجی رفتار شهروندی مشتری و رفتار مشارکت مشتری. , 1403; 14(2): 27-54. doi: 10.22108/nmrj.2024.140899.3037


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب