سبزه, بتول, قلاوند, فرنگیس, قاسم تبار, سید امیر. (1403). اثربخشی کاربست رویکرد رجیو امیلیا بر یادگیری درس علوم تجربی دانش‏آموزان پایۀ سوم ابتدایی. , 19(1), 53-76. doi: 10.22108/nea.2024.137952.1913
بتول سبزه; فرنگیس قلاوند; سید امیر قاسم تبار. "اثربخشی کاربست رویکرد رجیو امیلیا بر یادگیری درس علوم تجربی دانش‏آموزان پایۀ سوم ابتدایی". , 19, 1, 1403, 53-76. doi: 10.22108/nea.2024.137952.1913
سبزه, بتول, قلاوند, فرنگیس, قاسم تبار, سید امیر. (1403). 'اثربخشی کاربست رویکرد رجیو امیلیا بر یادگیری درس علوم تجربی دانش‏آموزان پایۀ سوم ابتدایی', , 19(1), pp. 53-76. doi: 10.22108/nea.2024.137952.1913
سبزه, بتول, قلاوند, فرنگیس, قاسم تبار, سید امیر. اثربخشی کاربست رویکرد رجیو امیلیا بر یادگیری درس علوم تجربی دانش‏آموزان پایۀ سوم ابتدایی. , 1403; 19(1): 53-76. doi: 10.22108/nea.2024.137952.1913


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب