دوست حسینی, فهیمه, خدیور, آمنه. (1403). ارائۀ مدلی برای شبیه‌سازی عوامل مؤثر بر وفاداری برند در صنعت خرده‌فروشی آنلاین با رویکرد پویایی سیستم. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 14(1), 103-126. doi: 10.22108/nmrj.2024.138164.2920
فهیمه دوست حسینی; آمنه خدیور. "ارائۀ مدلی برای شبیه‌سازی عوامل مؤثر بر وفاداری برند در صنعت خرده‌فروشی آنلاین با رویکرد پویایی سیستم". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 14, 1, 1403, 103-126. doi: 10.22108/nmrj.2024.138164.2920
دوست حسینی, فهیمه, خدیور, آمنه. (1403). 'ارائۀ مدلی برای شبیه‌سازی عوامل مؤثر بر وفاداری برند در صنعت خرده‌فروشی آنلاین با رویکرد پویایی سیستم', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 14(1), pp. 103-126. doi: 10.22108/nmrj.2024.138164.2920
دوست حسینی, فهیمه, خدیور, آمنه. ارائۀ مدلی برای شبیه‌سازی عوامل مؤثر بر وفاداری برند در صنعت خرده‌فروشی آنلاین با رویکرد پویایی سیستم. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1403; 14(1): 103-126. doi: 10.22108/nmrj.2024.138164.2920


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب